Leegte

Hallo meiden,

In het beriichte van vrijdag vertelde ik dat ik volgende week weer naar de gyn zou moeten. Maar vrijdagnacht ben ik met spoed opgenomen in het ziekenhuis en ben daar gecurriteerd. Na de operatie lag ik op de kraamafdeling. De minuten van de nacht kropen voorbij. Je hoort continu vrouwen schreeuwen tijdens hun bevalling, baby's huilen en de afdeling was versierd met ooievaars, zwangerposters en geboortekaartjes.
Het is zo onwerkelijk. De lichamelijke pijn is wel te verdagen, maar mijn gevoelens zijn niet onder woorden te brengen. Het lijkt wel een achtbaan van verdriet, leegte, onbegrip, woede, angst, onzekerheid......
Fijn dat je hier even je verhaal kwijt kunt en beseft dat er (jammer genoeg) meer mensen zijn die dit doormaken..

Lieve Leisa!

Wat erg voor je,ik zit hier met dik de kippenvel dit te typen!
Wat onmensenlijk dat ze dat zo doen niet te geloven dit gun je niemand,maar het ergste is dat dit soort dingen wel gebeuren en sommige mensen ook nog denken wat gaat dit over wat maakt ze zich druk!
Nou ik leef met je mee ik vind persoonlijk dat ze dit niet kunnen maken,alsof je al geen pijn genoeg hebt zeg!

Heel erg veel sterkte meid en kop op!
XXX Danielle

Lieve Leisa,

Als ik dit lees dan kan ik me alleen maar voorstellen hoe jij je die nacht moet hebben gevoeld!!
Toen ik al wist dat ik een miskraam kreeg moest ik een echo laten maken en een half uur in een wachtkamer met gelukkige aanstaande moeders vond ik al een ware hel. Heel veel sterkte om dit een plekje te geven!
Hopelijk is het geluk de volgende keer wel voor ons weggelegd!

Groetjes Frederique

Lieve leisa
Wat erg dat je dit heb moeten mee maken gecureteerd worden is al erg zat.
Ik snap niet dat ze er geen rekening mee hebben gehouden in het ziekenhuis.
Ik ben 10 mei gecureteerd en lag alleen in een klein kamertje vond ik wel zo prettig .
Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je het snel een plekje kan geven.
Groetjes,Carolien

hoi leisa ik heb je berichtje gelezen ik heb wel een msn adres als je wil mag je me toevoegen en die is
gerda_wiegman30@msn.com misschien dat we elkaar er door heen kunnen helpen
liefs gerda

Terug
Bovenaan