lees dit AUB.iemand ervaring?

hallo,ik weet dat deze topic niet hier hoort,maar hier zitten ook veel mamas,dus mischien dat jullie   goede tips voor mij hebben.
mijn baby van 4 maanden,wil allen met mij in bed slapen,niet in zijn bedje,als ik hem in zijn bedje legt begint ie ontroostbaar te huilen,en hij wil ook allen met mijn borst in zijn mond in slaap vallen,zoniet kan het uren duren voodat ie gaat slapen,dit van allen met borst in de mond in slaap willen vallen vind ik HEEL erg zwaar en vermoiend.ik slaap amper,want als hij eventjes wakker is,zoekt ie gelijk de borst op,ik mis het zo erg om   al is het maar voor 1dag lekker te slapen,want hij was al vanaf begin best wel moilijke baby.hij is in de dag echt klaarwakker,het lijk wel of hij   al vanaf   2 maanden de dag/avond ritme al wist.heeft AUB iemand tips voor? of dit ook meegemaakt?

bedankt,gr,yos

ps. hij is mij 2e kind ik heb eentje van 4 jr,die was heel makkelijk baby.
bedankt,gr,yos

Ik heb geen ervaring met precies ditzelfde probleem, maar wel met een moeilijk slapertje. Als ik je verhaal lees komen twee dingen in me op. Ten eerste heb ik ervaren dat sommige kinderen (zoals mijn dochter dus) moeten léren (in)slapen. Zij was erg onrustig. De eerste 4 maanden een huilbaby, soms huilde ze 20 van de 24 uur, daarna stopte het huilen ineens, maar kon ze nog steeds niet inslapen. We hebben haar echt moeten laten huilen en zijn telkens elke 5 minuten naar haar toe gegaan om te troosten en te laten weten dat we er voor haar waren. In het begin moesten we soms 15 keer terug, maar later werd dit steeds minder vaak. Uiteindelijk is ze nog altijd geen geweldige slaper, maar ze slaapt wel lekker zelf in zonder te huilen. Het tweede punt waar ik aan dacht, is of je kindje wel verzadigd is van de borstvoeding? Drinkt hij/zij ook altijd of zoekt ze meer troost door aan de borst te liggen? Ik zou in  het laatste  geval persoonlijk echt zoeken voor een andere manier waarop je kindje deze troost kan vinden, zeker gezien j