lees dit grote belang ivm kinderbijslag

hee dames kwam dit ergens tegen lees dit even en teken aub

Kinderbijslag

Wij,
Het gezin is de hoeksteen van de samenleving.

Dit wordt steeds meer een uitdrukking, maar de politici handelen daar niet naar.

constateren
In onze omliggende landen, België, Duitsland, Luxemburg en nog veel meer Europese landen is de kinderbijslag 3x hoger dan hier in Nederland. Ook wordt daar de kinderbijslag maandelijks uitbetaald. Met andere woorden, wat wij hier per kwartaal krijgen uitbetaald, wordt daar maandelijks uitbetaald.

en verzoeken
Dat de kinderbijslag in Nederland, gelijk wordt getrokken met die in oa. België, Duitsland en Luxemburg.

Onderteken deze petitie
Na het verzenden van het formulier ontvangt u op het opgegeven e-mailadres een bericht ter bevestiging. Om de petitie te kunnen ondertekenen moet u op de link klikken die we u in deze bevestiging toesturen.

http://www.petities.nl/petitie/kinderbijslag/

Hoi patricia,

Ja ik heb daar op hyves een bericht van gehad. En natuurlijk heb ik die meteen rond gestuurd.
Misschien zijn er wel meerderen die dit op hyves zijn tegen gekomen??
Ik vind dit wel een goed initiatief.

Liefs marielle

Hoi,

Ik woon zelf in Belgie en daar is de kinderbijslag idd een stuk hoger, maar als je hier de kinderkorting krijgt(hebben ze niet in B en D) dan is het verschil veel kleiner dan je denkt!!
Al mag het van mij toch flink omhoog!! haha

Gr MJ

ook ik kreeg t op hyves.
hrb ook getekent maar als ik t goed zag, wordt t pas in 2013 ingeleverd. schiet dus ook niet op zeg maar. zeker niet nu ze alle toeslagen enz in 2012 naar beneden gaan gooien ivm die krediet.
maar ja, t is t proberen waard :D

liefs, do

Hoi,

Ik las ergens op forum dat iemand in Duitsland woont. Ze krijgt inderdaad per maand geld, maar dit is maar een paar jaar. Daarna stopt het, zoals ik begreep.
Wij krijgen het tot de 18e van je kind. Dus opgeteld krijgen wij echt niet minder hoor!

hoi hoi
@REneke nee dat was een fout ieder land heeft gewoon een kinderbijslag leeftijds grens van 18jaar....xie de site hier van

ja en wat betreft de toeslagen het ligt eraan wat je krijgt of het al een stuk minder word of niet
als je nu 185euro per maand krijgt (zoals in d b enzv) of je krijgt in totaal 60euro aan kortingen per kind is voor ons toch wel een heel verschil
ik hoop daarom ook dat dit gaat lukken hahaha

hey

zo veel minder krijg ik niet hoor in vergelijking met belgie en duitsland.
heb dit rekensommetje ook al in die andere topic neergezet:
ik krijg 195 euro per kwartaal= 65 euro per maand
84 euro kindgebondenbuget per maand
65+84= 149 euro per maand.

liefs, do

Ik moet zeggen voor 2 kinderen krijgen wij dus 110 euro kindgebondenbudget dus 55 euro per kind .
Ik heb zoiets vind het prima zo. Ik vind het wel lekker om 1 keer in het kwartaal een leuk bedrag te krijgen. Meestal haal ik daar ook alles mee en dan heb ik nog over en dat gaat naar pampers en billendoekjes.
groetjes lisette

Terug
Bovenaan