lees wel mee hoor

Hoi meiden,

Wil even laten weten dat ik wel met jullie meelees/leef hoor, maar dat ik wat minder actief ben op dit moment! Mede omdat ik lekker veel aan het werk ben, we gaan ons huisje lekker opknappen en ik was teveel met het zwanger worden bezig! Ook nu spookt het nog iedere dag door mijn hoofd hoor, maar nit alleen maar...zwanger worden en dergelijke!! Ik heb mijn 2e kuur clomid gehad, veel last gehad van bijwerkingen, maar helaas slaat het tot nu toe niet aan...morgen op dag 18 en nog een lage temp...pff en we klussen al vanaf dag 10 om de dag! De vorige x ging mijn temp op dag 16 omhoog, terwijl ik nu 3 dagen eerder met clomid ben begonnen...maar mijn gevoel zegt dat ik er met een pilletje niet ga komen!! 30 juli naar de gyn en dan kijken wat de plannen worden!!

Claudy, ik leef met je mee,,,ik hoop zooo voo jullie dat het vals alarm is meissie!!

Claudine, succes morgen bij de gyn!!

Janna nienke,,we mailen he!!! Ik hoop dat alles goed gaat!

EN verder alle meiden heel veel succes met alles en we duimen voor elkaar!!

Liefs moi xxxx

Ha die moi,
Goed hoor om (in ieder geval te proberen) iets minder met t zwanger worden bezig te zijn, al is dit best moeilijk.
Jammer joh dat de pilletjes tot nu toe niet aanslaan en dat je er ook geen goed gevoel bij hebt, voor dat je het weet is het 30 juli en dan kun je dat mooi aangeven bij de gyn.
Jij hebt ook last v wisselende stemmingen he of niet? Dat vind ik echt heel erg, jij ook? Vooral omdat ik normaal een heel stabiel typje ben en ik mezelf hoor kattig zijn tegen de mensen die het dichtst bij je staan, echt vreselijk!Maar ja we moeten maar zo denken het is voor een goed doel (moet het natuurlijk uiteindelijk allemaal niet voor niets zijn geweest maar, ook zo fijn daar kom je pas veel later achter)
Spreek je snel weer,
groetjes pluk,
enne succes met t opknappen van je huis!! Leuk werk!!

he moi,
wat jammer dat ie nog niet hoog is. ik hoop dat t nog gaat komen de komende dagen, want dat kan toch wel?. maar ik weet niet of clomid ook een hele regelmatige cyclus zou moeten geven?
en die hormonen!!!!! wat een ellende he? brrr, is niet fijn.
he, ik ga duimen dat jou temp morgen mooi hoog is (t is ook wel erg lang klussen zo...) groet, lis

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie reactie! Ja, hoor Pluk ik heb ook héél kattig gedaan tegen de mensen om mij heen, vooral tegen mijn vriend!! 1 en al begrip hoor, maar toch blijft he rot! In het dagelijks leven ben ik ook heel stabiel en vrijwel altijd vrolijk en optimistisch....nou, tijdens en na zon hormonenkuur blijft daar weinig van over...zelfs op mijn werk viel het op! Als ik al chagarijnig ben, dan kan ik het op mijn werk altijd heel goed verbloemen...nu dus niet! En als dit pilletje al niet aan slaat, dan krijg ik er straks waarschijnlijk nog een dosis bovenop brrrr!! Maar ja, we wachten het maar af!! En ik heb gelukkig nu nog een doel..ons huis!! Vanmiddag weer op pad...voor de marmer (natuurstenenvloer)...

Jullie ook allemaal veel succes!

Liefs moi xxxx

Hallo Moi

Ik begon je al te missen. Ook al had je gezegd dat je minder zou komen. Ik snap het ook wel hoor. Wij hebben nu ook besloten om er even niet mee bezig te zijn. Maar ik kijk nog wel op het forum hoor. Ben gewoon verslaafd. Maar wordt nu wel minder, aangezien kiki en el straks op vakantie zijn en jij er ook minder bent.
Niet dat die ander dames niet leuk zijn, maar heb daar minder contact mee.

Dus ook druk met het huis bezig. Leuk he. Wij zijn gisteren om een trap geweest. En een hele mooie uitgezocht,maar ook erg prijzig. Nou ja we bouwen maar een keer.

Echt balen dat je tempratuur nog niet gestegen is. Het is soms wel handig, maar je kan er ook zo onzeker van worden. Hoop voor je dal als je straks weer een kuur moet je niet zo veel last hebt van bijwerkingen. Gelukkig is manlief een en al begrip, maar kan me voorstellen dat jij je er niet lekker bij voelt.

Hier gaat verder alles zijn gangetje. Moet erg wennen aan mijn vakantie. Zit nu ook even weer in een dip. Nergens zin in terwijl ik zo veel kan doen. en voel me schuldig tegenover Jacob omdat hij zoveel doet. Werk, het huis en mijn gezeur nog aan horen.

Ik ga nu even sporten. Heb er niet zoveel zin in maar moet toch maar even wat gaan doen. Hoop snel weer iets van je te horen.
Maar geen bericht is goed bericht denk ik maar.

p.s laat even weten wat voor vloer jullie hebben uitgezocht. Wij willen ook.

Veel liefs Janna nienke

Hoi Moi,

Balen he, als je temp. dan niet omhoog gaat maar kan wel hoor met Clomid. Het kan dat iets langer duren voor je je eisprong hebt. Bij mij zo rond dag 20, dus kan nog wel hoor, gewoon lekker doorklussen!

Liefs,
Joan

Terug
Bovenaan