Leeshoekje kamer

Hoihoi,

Vandaag overgestapt naar een peuterbedje voor ons meisje dat bijna 2 jaar wordt.
Nu hadden we daar een normale stoel staan, (niks leuks/gezellig qua stoel) daar lazen we altijd samen op.
Maar vanwege klim capriolen even weggehaald.

Hebben jullie een leeshoekje in de kamer? Voor het slapen gaan o.i.d of een zitzak, leuke relaxstoel voor samen?
 
Wij lezen altijd een boekje in haar bed. Dan komt ze tegen me aan of op schoot zitten. Heb de boekjes waar ze uit mag kiezen in een klein kastje staan op haar kamer.
 
Wij hebben wel een zitzak met wat grote kussens op het kamertje van ons zoontje staan. Daar zitten we soms ook te lezen maar veelal gebeurd dat gewoon dubbelgevouwen bij hem in z’n peuter bedje ;). Neemt niet weg dat zo’n zitzak gewoon ook erg leuk staat!
 
Jaa wij lazen ook samen op het peuterbedje voor. Er was 1 uitstapdeel zonder rekje, daar kon ik mn benen uitsteken.
En verder een boekenkastje/rekje voor de boekjes. Kon ze zelf het boekje uitzoeken.
 
Wij lezen eigenlijk zelden voor, voor bedtijd. Onze meid is meer van de geen poespas, hup pyjama aan, luier en tandjes en gauw met haar favoriete knuffel haar bed in. Soms echt dat ze het zegt als ik een knuffel probeer te geven aan haar. Nee nee nee T.. bed! En daar gaat ze dan nog een poosje draaien en kletsen haha! Boekjes worden hier vooral gedurende de dag beneden op de bank gelezen.
Toch vroeg ze er van de week wel een paar keer naar, omdat haar favoriete boekje boven lag. Toen heeft pappa gewoon bij ons op het grote bed met haar gelezen. In haar kamer ligt de nadruk teveel op haar bedje in willen. 
 
Terug
Bovenaan