leesvoer en werk

Hoi meiden,
Zijn jullie ook boeken aan het lezen over de zwangerschap: Je bent zwanger en veilig zwanger.
Wat gaan jullie doen stoppen met werken of niet? Ik denk dat ik stop met werken het eerste jaar. Daarna parttime.
groetjes,
Antoinette

Ik ben inderdaad ook een zwangerschapsboek aan het lezen, haal je toch heel veel info uit. (de naam weet ik even niet) En het leuke vind ik dat je per week kunt kijken wat er met de ontwikkeling  het kindje gebeurd. Daar kijk ik iedere week wel weer even naar.

Ik blijf gewoon werken straks, maar ga wel parttime werken. Ik denk 3 dagen in de week en in het begin nog ouderschapsverlof erbij pakken. Dan denk ik dat ik het eerste (half) jaar 2 of 2,5 dag ga werken.

Het lijkt me toch wel fijn om die contacten een beetje te houden, maar ook om je baan te houden. Ik heb een vaste baan, ik weet niet of jij ook vast werk hebt.
Maar volgens mij moet iedereen gewoon zelf kijken wat ze prettig vinden.

groetjes

ik heb nog niks gelezen eigenlijk. Ja, op internet, maar geen boeken.....Misschien omdat het de derde is en mijn vorige 2 zwangerschappen nog niet zo heel lang geleden? (mijn 2 knullen zijn nu 3 en 1,5 jaar).

Ik ga straks 28 uur per week werken. Vind mijn kidneren heerlijk, maar wel zo prettig om af en toe eens iets anders te doen dan luiers verschonen, voeden en spelletjes spelen, hihihi

Ik lees af en toe wel wat op het internet maar gisteren heb ik voor het eerst toch maar weer het namen boekje te voorschijn gehaald. Ook dit kindje zal weer een naam moeten hebben en ik vind het heerlijk om dat af en toe al wat namen te bekijken.

Petra

Hoi,

Ik ben het boek veilig zwanger aan het lezen, daar vind ik het fijne aan dat je stukjes kan lezen die je op dat moment bezig houden en ik heb het boek het 9 maanden wonder, niet veel tekst, maar wel mooie foto's van hoe het kindje zich ontwikkelt. Ik ben in eerste instantie van plan om 24 uur te blijven werken, maar even kijken hoe het loopt. Ik werk zelf op een kinderdagverblijf en ons kindje zal ook naar een dagverblijf gaan en mijn man kan een halve dag waarschijnlijk thuis werken.

groetjes
Jadeje

Terug
Bovenaan