Leeuwtje06

hoi Leeuwtje..(ben nu alweer je echte naam vergeten hihi..

wanneer ben je precies uitgeteld, ik ben namelijk ook 31 weken zwanger en ook pas heel weinig aangekomen. pas 0.5 kilo tot nu toe haha, maar moet wel zeggen dat ik goed oplet.
vrijdag ga ik trouwen dus de stok achter de deur was mn jurk, nou heb je het toch nooit in de hand hoeveel je wel of niet aankomt mar bij trek heb ik maar fruit ed gepakt ipv zoet enz.
maar vond het leuk om te zien dat er i dit forum dus ook nog iemand is die dicht bij mij in de buurt zit. ik ben 2 augustus uitgeteld. met mij gaat het weer goed, na een beknelde ishiaszenuw gaat het weer goed, wel veel last van maagzuur.

groetjes Veronique

Hoi Veronique, ik breek even in in je topic voor Leeuwtje.
Knap hoor, maar 0.5 kilo!
Is alles klaar voor vrijdag?
Heel veel plezier nog bij de laatste voorbereidingen, en ik hoop dat je een hele mooie dag zult hebben!
Liefs Nelleke

de laatste puntjes moeten nog op de i en natuurlijk kun je sommige dingen pas op het laatst doen..
wel wat andere pech, Franco heeft een peesontsteking in zijn arm en is dit weekend ergens door gestoken waar hij vrij heftig op reageert. zijn hele onderbeen is "raar" rood dik, banderig, zeer pijnlijk en uit het steekgaatje komt nu ook pus. de huisarts heeft hem gister antibiotica gegeven maar het lijkt geen invloed te hebben. hij kan er nu ook bijna niet op lopen. net weer gebeld en hij moet maar even afwachten en als het vrijdag nog niet beter is even terug komen voor de bruiloft......aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag, hallo we trouwen vrijdag en hebben dan wel wat beters te doen...

het zal wel loslopen allemaal maar nu is het even rot...(en mannen zijn natuurlijk extra zielig als ze iets hebben..en nu mama al zenuwen heeft voor de bruiloft en ivm de hromoontjes zijn dit eerder de zwarte broodsweken dan de witte hihi)

ben er zelf ook trots op dat het pas een halve kilo is, nu maar hopen dat het niet opeens een hoop wordt, dan heb ik van deze ook een mooi huwelijk/kraamcadeau hahaha

groetjes Veronique

Hoi Veronique,

Ik ben 4 augustus uitgerekend. Wel grappig, jij bent uitgerekend op de dag dat Tijs 2 wordt. Fijn om te horen dat het nu weer goed gaat met je, je zult wel flink pijn hebben gehad!

Een fantastische dag toegewenst vrijdag! Ik duim voor jullie dat het weer mee zit, want de voorspellingen zijn niet zo geweldig. Maar zoals de laatste dagen vaker is gebleken zaten ze er met de voorspellingen een paar dagen vooruit vaak fout. En hopelijk heeft Franco dan geen last meer van zijn been.

Mijn naam is Susan. Deze heb ik volgens mij op het forum nog niet gebruikt. Waarom niet? Geen idee, hier zet ik standaard mv Tijs onder en bij het augustus 2008 forum Leeuwtje, is een aangewen denk ik.

Tijs heeft sinds gisteravond flink koorts, 40 graden. Waarschijnlijk had hij al langer koorts, maar ik dacht dat hij last had van de warmte. We merken eigenlijk niets aan hem. Hij eet en drinkt gewoon, hij speelt gewoon. Hij huilt alleen veel sneller, maar verder lijkt het alsof er niets aan de hand is. Net werd hij helemaal in paniek wakker, het arme mannetje. Als het morgen nog zo is bel ik de ha. Hij is nu weer rustig en gaat hopelijk weer lekker verder slapen.

Groetjes,
Susan

Terug
Bovenaan