Lege echo

<p>Hoi, wie heeft hier ervaring mee?</p><p>Ik had mijn eerste echo een lege vruchtzak..niks te zien.</p><p>moest na 2 weken terug komen, nu 2e keer wederom weer hetzelfde.</p><p>Nu word me gelijk al gezegd dat het een mk is en ik medicatie of curretage moet..</p><p>Groetjes</p>

Wat een vreselijk nieuws ? 
Er zijn veel meiden op dit forum die jouw situatie herkennen. Ikzelf had geen leeg vruchtzakje, maar het hartje klopte niet (meer) bij de eerste echo (8,5 weken). 
Neem eerst even de tijd om de eerste klap Te verwerken, om te praten met anderen, neem echt je tijd. Kiezen voor medicatie of een curretage kan altijd nog.   

ohh bah ook vreselijk zeg...:( het is oneerlijk hoe het kan lopen
klopt is ook zo. maar ik vind het zo gek aangezien het zo pril is en ik zoveel gekke verhalen ook lees dat ze me niet eens eerst doorsturen naar gyn en bloed prikken etc alles goed controleren...

Werd er niet aangegeven dat je ook nog een second opinion kon aanvragen? Mijn verloskundige raadde dat juist om, om fouten te voorkomen. 
Bij mij was het wel zo dat ik eerst een gesprek had in het ziekenhuis bij de gyn, daar werd uiteindelijk vastgelegd of ik medicatie of curretage wilde.

Nee niet aangegeven. echt gek daarom ik heb t inmiddels zelf aangegeven. ze heeft me gezegd dat de gyn zoiezo nog een laatste check up doet voor ze medicatie geeft.
idd voor alle zekerheid!

Hee!
Ik heb in februari een miskraam gehad. Bij 6weken een goede echo. Bij 8.5 week een lege vruchtzak. Controle bij gyncl in zkh. Daar wers het bevestigd. Helaas kwam het niet op gang, pillen genomen en na 2 dagen flinke krampen is het afgekomen.
Inmiddels ben ik alweer 6w2d en vandaag een echo met kloppend hartje gezien.
Miskraam is heel verdrietig en onzeker maar heb goede hoop voor de toekomst ?

Terug
Bovenaan