lege of volle blaas bij echo?

Hoi Meiden! We hebben vanavond om 19:00 uur de tweede termijn echo. Ik vind het weer zo spannend!
De verloskundige had geadviseerd als de echo oké is, kan ik het wel gaan vertellen aan iedereen. Joepie, kan ik eindelijk mijn buik laten hangen, hihi.

Maar ik kon me herinneren van mijn vorige echo dat je juist wel of dus  juist weer niet een volle blaas moet hebben bij een echo via je buik. Ik haal het dus steeds weer door elkaar. Weet iemand hoe dat ook al weer zit?

x Pamma

hoi!

Een lege of volle blaas is wat achterhaald hoor, tegenwoordig. Het maakt niet uit.
Ik heb vlak van te voren geplast en het beeld was prima!

Succes.

Gr. Dee

Bedankt voor je reactie meiden, ik had een semi volle blaas, maar inderdaad het was allemaal prachtig te zien!

Hij trappelde vrolijk heen en weer, lekker met zijn armpjes omhoog,  met zijn hoofdje mooi omhoog.

Wat een heerlijkheid, ik mag het nu van de daken schreeuwen! Ik  ga dat  ook deze week zeker doen. hihi Ik ben nu trouwens 3 dagen verder wat ik al eigenlijk dacht.

x pamma

Bij de vorige echo had ik een overvolle blaas. Hij was zo vol, dat mijn blaas alle ruimte op het scherm innam en er geen kindje te zien was, haha!! Ik de 'helft' uitgeplast, weer geprobeerd, maar nog een te volle blaas. Toen maar helemaal leeggeplast en een inwendige echo gehad.

Ik mag morgen ook weer voor een echo, de derde al, terwijl alles gewoon goed is. De eerste had ik al erg snel, rond 6-7 weken, 2e 3 weken later en morgen is het weer 2 weken later. De verloskundige zei vorige keer dat ik nog net geen 9 weken was, terwijl we zelf van de 10 weken uitgingen. Als ik terug reken, kan het haast niet kloppen wat de VK zei. Morgen dus definitieve termijnbepaling. Spannend wat ze morgen uit de meting haalt.
Ik zie iedere echo maar als een extra kadootje!! Heb een goed gevoel, maar toch ook wel spannend of alles het nog doet.

Terug
Bovenaan