Lege vruchtzak (windei)

In februari dit jaar ben ik bevallen van een dochtertje Morgan Beyoncé, mijn tweede kindje.....

En vandaag alweer naar de VK voor een echo.  2 weken geleden heb ik een test gedaan, en het resultaat was ZWANGER!!. Ik heb namelijk tussen mijn 1ste en 2de een miskraam gehad, daarom mocht ik vandaag met 8 weken een echo maken.

Wij vandaag met zijn 4-en naar de VK, voor een echo....

Vertelde mijn zoontje Matthew Joe  (3) dat we naar zijn nieuwe broertje/zusje gingen kijken... dus hij was helemaal door het dolle heen.

Ik lig ik op de bank met  mijn zoontje Matthew naast me, en de VK probeerde via mijn buik een echo te maken... helaas ze kon niets zien, dus werd het een inwendige echo.

Mijn zoontje moest ff bij zijn papa zitten, en de VK ging naar "binnen". Na heel wat heen en weer gewroet en gedraai, zagen we uiteindelijk een leeg vruchtzakje, ook wel een windei genoemd. Nou ik kan je vertellen, mijn hart stond op dat moment stil.

Ook al heb ik dan 2 gezonde kinderen, ik had me er zo op ingesteld om een 3de te krijgen. Mijn schoonouders hadden zelfs al een dubbelledikant voor ons aangeschaft, omdat de kids met zijn allen op 1 kamer moeten slapen ivm ruimte gebrek. Hoe bedoel je dat het kindje meer dan welkom was!

Na het bezoek aan de VK moest ik gewoon weer aan het werk, en dan proberen om je tranen binnen te houden. Ik voel me op dit moment zo verdrietig. Het is nu gewoon wachten totdat ik spontaan bloedverlies ga krijgen. Aanstaande vrijdag ga ik met vrienden op vakantie, dus na de vakantie mag ik terugkomen voor een extra echo....

Ik blijf gewoon hoop houden, dat ik in een vroege stadium van de zwangerschap zit, en dat dat de reden is dat wij geen vruchtje konden zien. En ik hoop dat er over 2 weken wel een vruchtje te zien zal zijn. Maar ik ben bang dat de teleurstelling dan alleen maar groter zal zijn.

In ieder geval bedankt dat ik hier even mijn verhaal kwijt kon, het lucht tenmiste even op.  

Dikke kus, TequillaGirl

Heel veel sterkte!!!
Bah wat vervelend....en het maakt idd niet uit hoeveel kinderen je al hebt, volgens mij is dit bericht net zo vervelend bij bijvoorbeeld  de 6e als bij de 1e.

Hoi   meis

Ik weet precies hoe jij je nu voelt want ik zit in een bijna net zo situatie als jou. Gisteren moest ik bij de gyn komen voor mijn 7 weken echo (mijn eigen berekening). Tijdens de inwendige echo zaen we een mooi vruchtzakje met een piepklein vruchtje maar geen kloppend hartje. Volgens zijn berekeningen op 5 weken dus 2 weken korter als de berekeningen van mij. Toen ik het hoorde stond mijn hart stil (ook ik ben zwanger van een 3e en zo gewild). Vorig jaar heb ik namelijk een bbz gehad en daarna een miskraam waarbij helemaal niks te zien was geen vruchtzakje of iets. Ook ik moet nu 2 weken in spanning zitten. De gyn denkt dat ik korter zwanger ben of dat dit ook weer een miskraam ging worden. Ook ik hou de hoop op dat ik over 2 weken een mooi kloppend hartje zie. En of ik moet afwachten op een miskraam. Ik ben er net zoals jou vreselijk verdrietig over. Nu zitten we beiden 2 weken in vreselijke spanning.

Wil dus jou ook heel veel succes wensen en hopen dat we beiden over 2 weken een mooi kloppend hartje zien.

Liefs Sharine

quote: sharine2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-08-2008 18:39:22'));

Hoi   meis

Ik weet precies hoe jij je nu voelt want ik zit in een bijna net zo situatie als jou. Gisteren moest ik bij de gyn komen voor mijn 7 weken echo (mijn eigen berekening). Tijdens de inwendige echo zaen we een mooi vruchtzakje met een piepklein vruchtje maar geen kloppend hartje. Volgens zijn berekeningen op 5 weken dus 2 weken korter als de berekeningen van mij. Toen ik het hoorde stond mijn hart stil (ook ik ben zwanger van een 3e en zo gewild). Vorig jaar heb ik namelijk een bbz gehad en daarna een miskraam waarbij helemaal niks te zien was geen vruchtzakje of iets. Ook ik moet nu 2 weken in spanning zitten. De gyn denkt dat ik korter zwanger ben of dat dit ook weer een miskraam ging worden. Ook ik hou de hoop op dat ik over 2 weken een mooi kloppend hartje zie. En of ik moet afwachten op een miskraam. Ik ben er net zoals jou vreselijk verdrietig over. Nu zitten we beiden 2 weken in vreselijke spanning.

Wil dus jou ook heel veel succes wensen en hopen dat we beiden over 2 weken een mooi kloppend hartje zien.

Liefs Sharine

Lieve Sharine,

Ik wens jou ook heel veel sterkte toe  deze 2 weken, en ook ik hoop dat we allebei bij de tweede echo een kloppend hartje zullen zien.

Hoe raar het ook klinkt.... ik ben blij dat ik niet de enige ben die zoiets meemaakt. Volgens eigen berekening verder zijn dan dat de echo aangeeft.... en daardoor geen vruchtje kunnen zien.

Nou het worden in ieder geval 2 lange spannende weken. Hoop nu maar dat ik in ieder geval wel van mijn vakantie kan genieten.

Ik hou je op de hoogte!

Liefs TequillaGirl

Wat een verschrikkelijk gevoel moet dat zijn zeg! wij voelden ons gister ook even machteloos toen bleek dat ons kindje i.p.v. 9 wk maar 6 wk oud bleek te zijn en we doorgestuurd werden naar de gyn. Dus ik snap een klein beetje hoe jij je moet voelen. Ik wens jullie heel veel sterkte toe en ik hoop dat je over 2 weken wel een hartje kunt zien kloppen! (jullie allebei trouwens!)

Liefs

Hoi meiden

TequillaGirl ben eigenlijk heel benieuwd wat jou uitslag is van je echo. Die van mij was neit goed. Het heeft helaas nog 1,5 week doorgegroeid. AFgelopen dinsdag had ik mijn echo en toen bleek het net gestopt te zijn met groeien. Helaas was ook het vruchtzakje niet mooi rond maar was ovaal wat dus duide dat hetmis zou gaan. Nu wacht ik op een spontane miskraam maar die zou wel niet zo lang meer duren want heb al last van oud bloedverlies.

Maar meis ik hoop dat jij beter nieuws hebt.

Liefs sharine

Meiden, wat vreselijk verdrieitg voor jullie!!

Dat afwachten is echt onmenselijk he Sharine, ik heb het ook gehad. (3xmk)

Heel veel sterkte voor de komende tijd en ik hoop dat jullie gauw weer zwanger mogen worden!

liefs Mickey

Lieve Sharine,

Bij mij is het helaas ook niet goed gegaan.
Afgelopen dinsdag ben ik naar de VK geweest voor de echo, hierop zagen we dat het vruchtzakje wel doorgegroeid was, maar helaas het was nog steeds leeg.
Woensdag ben ik meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een extra echo bij een gynaecoloog. Ook zij zag helaas dat het een leeg vruchtzakje was.
Omdat bij mij het zakje nog steeds erg hoog in de baarmoeder zat ben ik meteen de volgende dag, donderdag (gisteren dus) in  het ziekenhuis opgenomen. Hier ben ik dan na 4 uur wachten   (het liep iets uit hadden ze gezegd) gecurrateerd.

Ik moet zeggen dat ik blij ben dat het nu echt achter de rug is.  Ik kan het nu eindelijk verder gaan verwerken en me richten op mijn 2 kids.

Het herstellen zal zo'n 2 weken duren, maar zoals ik me voel... is het net als een gewone menstruatie met de bijbehorende krampen.

Nou ik wens je in ieder geval veel sterkte met het verwerken, en hopelijk komen we elkaar nog een keer hier op dit forum tegen met goed nieuws.

Heel veel liefs,
Priscilla

Terug
Bovenaan