Lege vruchtzak

<p>ik weet sinds gisteren dat ik een lege vruchtzak heb.</p><p>6juli was mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie.</p><p>2 weken geleden kwam ik er achter dat ik zwanger was.</p><p>iemand ervaring met een lege vruchtzak en dat het misschien nog heel pril is. Dat er daarom niks te zien is? </p>

Hoi!
Wat ontzettend vervelend zeg, ik weet precies hoe je je voelt want heb nog niet zo heel lang geleden hetzelfde meegemaakt. (Heb zelfs hier een topic nog over geopend omdat ik me zo onzeker en verdrietig voelde)
Ik heb een onregelmatige cyclus maar kwam er begin juli achter dat ik zwanger was. Doordat we eerst niet wisten hoe ver ik was kreeg ik een echo. Ook daar was alleen een vruchtzak op te zien. De echoscopiste zei toen dat dit twee kanten op kon gaan. Wat voelde ik mij toen verdrietig.. ik moest 3 hele lange weken wachten, zodat ze zeker wisten dat er meer te zien was. Gelukkig was er een frummeltje te zien met een kloppend hartje, en nu ben ik 2 goede echo’s verder en 10 weken zwanger. Blijkbaar waren we gewoon echt te vroeg met de allereerste echo. Ik heb in de tussentijd digitale testen van clearblue gedaan die op bleven lopen en de test van moeders voor moeders was ook een knaller. 
Heb je al wel een nieuwe afspraak voor een volgende echo? En wat zei de echoscopiste/verloskundige tegen jou? 
Dikke knuffel!

Ja je voelt je zo ontzettend onzeker omdat je niet weet wat het is.
ik loop zelf al 2 weken in het ziekenhuis omdat ze dachten aan een bbz omdat ze wat op me eierstok zagen zitten. Dit is gelukkig een cyste.
Maar nu zien ze pas sinds gister een vruchtzak alleen nog leeg. Ze hebben wel aangegeven dat dit gewoon een goeiw zwangerschap kan zijn ook omdat mijn hcg verdubbelt. En met de berekeninf van mijn eerste dag van me laatste menstruatie zou ik nu 6 weken moeten zijn.
Maar kan idd zomaar zijn dat mijn eisprong later is geweest waardoor er nog niks te zien is. Omdat ik erg vroeg een echo heb gehAd.
ik lees heel veel positieve dingen over een lege vruchtzak in een vroege zwangerschap. Ook wel negatieve. Maar we houden hoop
ik moet donderdag bloedprikken en vrijdag heb ik een afspraak. Dus ben de dagen aan het aftellen nu
jij gefeliciteerd met je zwangerschap

Ik had op mijn eerste echo (5weken+4) ook een lege vruchtzak. Inmiddels ligt er hier een prachtig kereltje van bijna 3 weken. 

Op mijn 2e echo was er hartactie te zien :)

Oh wat super fijn om te horen. Ik moet helaas nog even tot vrijdag wachten tot ik meer weet. En de dagen gaan dan zo verschrikkelijk traag. 
Ik ben zo aan het duimen dat het goed komt en gaat
ze zagen ook pas echt net een vruchtzakje dus ik ben er misschien gewoon heel vroeg bij waardoor er niks te zien was 

Terug
Bovenaan