lege vruchtzak

hallo dames.
ik dacht toen ik vorige week mijn echo kreeg 6 weken zwanger te zijn.
nu hoop ik dat ik te vroeg was met de echo.
of het is overleden zei de gyn of je bent te vroeg en was je eisprong of innesteling later. ben nu zo bang dat ik niets dan een vruchtzak in mij heb.
het zou kunnen dat ik korter zwanger ben dan ik dacht want 3 dagen na mijn nod teste ik nog negatief, na 5 dagen ligt positief.
hcg geprikt en dat was 1048 dus wel hoor voor een windei zei de gyn, ik moest nog maar niet denken dat het overleden was, maar tjee wat een spanning.
vrijdag 11:45 mag ik weer een echo, dat is dat 8 dagen later.
ik hoop zo dat mijn frummel er zit en misschien het hartje al klopt.
sorry voor mijn geklaag
xxxxx

He wat naar voor je!
Ik was ook vorige week donderdag geweest en was toen 5 weken en 6 dagen zwanger volgens mijn berekening. Er was ook alleen een zwarte vlek (=vruchtzak) te zien en de gyn zei tegen mij t zelfde als tegen jou. Ik mocht 5 dagen later terug komen. Ik dacht: in 5 dagen kan er toch niet zoveel gebeuren? Maar jawel hoor, gisteren was er een vruchtje+kloppend hartje te zien. En dat in 5 dagen. De gyn kwam na zijn meting (5 mm) op een zw.schap van 6,1 week. Ik was dus ook 3 dagen korter dan ik zelf dacht. En dat kan toch uitmaken hoor!

Ik wil je geen valse hoop geven, maar er bestaat toch echt wel een grote kans dat er toch wat tevoorschijn zal komen. Heeeel veel sterkte de komende dagen, ik weet hoe je je voelt en duim voor je!

ivm spanning mocht ik eerder komen.
dat is wel fijn hier nin lelystad, je belt dat het moet en het kan ook gewoon.
GOED NIEUWS.
ik geb gewoon korter zwanger, nu ben ik 5 weken ofzo en allen wat   er zijn moet is, alleen kloptje het hartje nog nietm, maar ja dat kan ook nog niet.
het zag er heeel goed uit, gyn tevreden en ik terug op 3-4-9

KUS

GEWELDIG!!!!

Wat een fantastisch bericht. Wat fijn dat je niet wat meer zekerheid hebt en hopelijk kun je vanaf nu lekker gaan genieten van je zwangerschap. Op naar de nieuwe afspraak en dan wel een hartje .

Terug
Bovenaan