Lege vruchtzakjes

<p>Hallo iedereen,</p><p>Bijna twee weken geleden kwam ik te weten dat ik 6 a 7 weken zwanger was. Een enorme schok, want dit was helemaal niet gepland. Voor mijn vriend zelfs ongewenst. Dagenlang heb ik lopen huilen en voelde ik mij heel emotioneel en zwanger.</p><p>Een week later lieten we een echo maken. Daarop was een 'grote', maar lege vruchtzak te zien en een kleinere vruchtzak die moeilijk zichtbaar was. De dokter raadde me een tweede bloedtest aan en daaruit bleek dat mijn zwangerschapswaarden voor de helft gedaald waren tov de week ervoor. Een slecht teken.. Volgens haar heb ik een "missed abortion", wat zoveel wil zeggen als een miskraam die nog niet tot uiting is gekomen. Ik ben zo hard in de war! Want dat ander vruchtzakje kon ze toch niet goed zien?!</p><p>En nu wacht ik dus op een miskraam. Ik heb zelfs nog geen druppeltje bloed verloren. En dan begin ik te denken... Zou het tweede vruchtzakje dan toch nog leven bevatten?</p><p>Zijn er vrouwen met vergelijkbare verhalen? Zijn er nog vrouwen die 'lang moesten wachten op'? Hoe lang kan het duren vooraleer ik begin te bloeden? Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen.</p><p> </p>
 
Allereerste wat verdrietig ! Sterkte de komende tijd.
Toevallig hoorde ik gisteren op een verjaardag een verhaal van iemands dochter die zwanger was van 2 maar dat 1 losliet ze hadden aangeboden het schoon te spoelen/zuigen..
Het voelde niet goed en hield nog even aan en wat blijkt nu 1 gezonde dochter.
Succes ! En als het toch niet goed is wens ik je veel sterkte! Ingepland of niet hey voelt waarschijnlijk al eigen.
Een dikke knuffel
 
 
Terug
Bovenaan