legging kopen?

Hallo mama's!!!

Een vraagje over die leggings die zo 'in' zijn.
We hebben voor mijn dochter best veel rokjes en jurkjes (gekregen).
Van de winter kan dit makkelijk met een maillot eronder.
Maar een aantal zijn echt zomerjurkjes en dan vind ik een maillot niet zo mooi. Ben opzoek gegaan naar die katoenen leggings (dus zonder voeten).
Maar ik kan ze niet vinden?
Dit heet toch een legging?
Weet iemand waar ik ze kan kopen? (voor niet teveel geld?)
En dan voor kinderen dus maat 80-86.
Heb al gekeken bij HEMA en H&M, maar kon ze niet vinden.
Misschien zijn ze al uit de collectie ofzo, zag wel veel maillots.
Heb ook al op marktplaats gekeken en zelfs daar kon ik ze (nog) niet vinden.
Wie kan mij tips geven?

Groetjes.

Hoi,

De leggings (raar woord eigenlijk als je het zo leest) die Tessa heeft komen van de H&M, wibra en C&A.
Bij H&M online shop hebben ze nog wel verschillende kleuren. (roze, fuchsia, bruin, grijs, zwart, paars en rood) Daar bestel ik ze eigenlijk altijd, omdat ze in de winkel vaak niet hangen
Weet dat C&A ze ook nog wel heeft hangen.

Lisenka mv Tessa & Meike

ik zie deleggings geregeld bij de zeeman en ook buij de jola
en waar ze ze ook nog wel eens hebben is bij de c&a
ik hoop dat je hier ook wat aan hebt
succes met de zoektocht

Hoi,

De markt! Gewoon bij zo'n sokkenvent. Heb daar ook 2 leuke leggings gekocht voor mijn dochter. Bij Tuunte hadden ze ook allerlei leggings.

Groetjes, Cathy

Ik heb er van de week nog mee in handen gestaan bij de Hennes hier in het Veen.
Je moet even goed zoeken tussen alle maillots, maar ze hangen wel daar links achterin. Ze hebben ook wat dikkere, meer een 3-kwart broekje op de afdeling vanaf maat 86, heeft Lydia er ook een paar van, die zijn 4,90 per stuk, die dunnere weet ik zo snel even niet... Past Rebecca nog in 80-86 dan? Ik heb net hele stapels maillots enzo in die maat weggedaan, Lydia zit nu op 98-104, die groeit opeens hard: vandaag ook nieuwe schoenen gekocht: maat 24.
Groetjes, Rianne en Rebecca

Bedankt voor de tips!!!

Moet dus gewoon even goed doorzoeken bij HEMA of H&M (en desnoods vragen!!hihi).
Bij C&A hebben ze hier geen kinderafdeling meer. Die ging weg zeiden ze een paar maanden geleden toen we er waren en om onverklaarbare wijze geen baby-kinderkleding meer zagen. Wel gek...want het was er altijd erg druk.
Heb ook via de site van H&M en HEMA gekeken en er 2 besteld. Is het niets, dan breng ik ze weer terug.
Komt wel goed....

Enne..Rianne...Rebecca past nog volop kleding in maat 80 en soms 86 en heel soms 92 (als het klein uitvalt). Al gaat ze nu wel meer richting 86. Ze doet echt heel lang met kleding ze groeit blijkbaar niet zo hard. En een groeispurt hebben we nog niet gehad afgelopen 2 jaar. Ik hoor het wel van meer ouders, maar Rebecca heeft het nog niet gehad (als het al komt).
Wel grappig, want vaak kan ik nog op de babyafdeling kijken...zit een beetje op de grens van babyafdeling en meisjeskleding. Dus als ik iets nodig heb, zoek ik me suf...

O enne Rianne volgens mij was je een beetje abuis...
Je schreef groetjes Rianne en Rebecca, maar jou dochter heet toch Lydia???
Ik moest er wel om lachen toen ik het las.

Groetjes van Marianne

Terug
Bovenaan