Lek?

A

Anoniem

Guest

Beste mama's

Ik ben nu 17wk van mijn eerste kindje in verwachting, ontzettend leuk maar ik heb bijna alle kwaaltjes die je maar kan hebben.

Goed, dat hoort en nu eenmaal bij maar is het normaal dat mijn borsten al zo vroeg beginnen te 'lekken'?

Ik zie het dwars door mijn truitjes heen en was benieuwd of er misschien een oplossing voor is?
In ieder geval, heel erg bedankt en een fijne zwangerschap gewenst!

Groetjes Kim

Ja hoor, dat is volkomen normaal ;-)
Je kunt bij de drogist of de hema een doosje zoogcompressen halen. Er zijn ook uitwasbare compressen te koop van bijv avent (bij de drogist). Die doe je in je bh en die vangen de melk op. 's nachts kun je een handdoek op je matras leggen, zodat je bed droog blijft.

Hoi Kim, wat betreft het lekken va je borsten, dat verscheelt per persoon. Je zou eventueel zoogcompressen in je bh kunnen doen, die kun je bij de drogisterij kopen. Ik ben nu zwanger van de 2e maar heb er ook deze zwangerschap (nog) geen last van. Ach ja, mijn kwaalrjes zullen ook vanzelf wel weer komen. succes meid

He Kim,

Ik heb het al bij 4 weken het was voor mij een teken dat ik zwanger ben.

Groetjes Cares 24,1weken

Hoi. Ik had het bij mijn eerste zwangerschap niet, maar bij deze vanaf een week of 24 geloof ik. Niet erg hoor, ik hoef verder geen compressen te gebruiken, maar je kan er idd wel last van hebben...
Wat ook goed helpt, is een gewone katoenen zakdoek in je bh doen (dubbelgevouwen..).
Gr. Anne-Marie

Terug
Bovenaan