lek?

Hoi meiden,

vandaag voor het eerst melk gelekt.
had op het forum nog niet gelezen dat er meer dit al hebben. het is voor ons de eerste en dus was het even vreemd opkijken nu al!.

we zitten vandaag op 31 weken.
is het snel voor melk lekken of gewoon?

xxx laris

hoi hoi,

heel herkenbaar ik heb er al last van sinds ik 26 weken was ben nu 33.als mijn neefje er was van 4 mnd en huilde begon ik te lekken.volgens mijn vk een hele normale reactie.de een heeft er wel meer last van dan een ander ik reageer blijkbaar sterk op gehuil en dan reageert mijn lichaam meteen.ik zou me er geen zorgen over maken.ik weet niet of je borstvoeding wilt geven maar als je dat niet gaat doen moet je het wel even aangeven bij je vk.Wij gaan gelijk flesvoeding geven en omdat ik dus al lek gaan ze mijn borsten steviger inpakken e.d. ivm ontstekingen dan.
veel succes verder het is soms idd erg vervelend.

Lijkt idd een heel normaal verschijnsel,heb er zelf nooit geen last van,ondanks ik 2 keer 10 mnd bv heb kunnen geven,de melk was na 1 dag al op gang,ondanks ik nooit lekte van te voren.
dus zegt niet altijd wat.
als het echt erg is zou je ook zoogcompressen kunnen gebruiken
liefs jootje

Ik heb er ook al 3 weken last van en zit nu op 30+4. Zoogcompressen zijn in dit geval erg handig, want die natte vlekjes op je shirt zien er niet uit ^^
Melkvlekken schijnen trouwens slecht uit kleding te gaan heb ik eens gehoord. Maar tot nu toe is alles nog netjes schoon geworden in de was.

Ik heb er al weken last van denk zo'n 8 weken alweer, ben nu 29+5. Maar sinds een paar dagen ineens niks meer, ik had het elke nacht wel maar nu dus niet meer. Aan de ene kant vind ik dat niet vervelend, en aan de andere kant vind ik het toch wel vreemd. Ik wil straks wel BV geven.

Moet wel zeggen dat het bij mij zeker geen melk is maar gewoon waterig (niet dat ik weet hoe borstvoeding eruit moet zien)

Terug
Bovenaan