Lekkage, wasmachine draait overuren.....

Goedemorgen,

Afgelopen week maakte ik voor het eerst mee dat mijn borsten lekten 's nachts. Met grote plakkerige vlekken op mijn pyama als gevolg. We hebben er hier smakelijk om gelachen, pyama bij de was en klaar. Maar de dag daarna weer, en de dag daarna weer, en de dag.....nou ja je snapt het.
Iedere ochtend wordt ik wakker met grote plekken op mijn nachtkleding.
Hoe doen jullie dit nou? Draag je nou 's nachts een bh met daarin zoogcompressen. Een collega van mij zei: je moet aan beide kanten 2 inlegkruisjes aan de binnenkant van je pyama plakken. Maar dat zie ik helemaal mis gaan. Door bewegingen 's nachts gaat dat los zitten, met gevolg dat het na een uur niet meer aan je pyama plakt, maar aan je, juist borsten! Tips please.

Hi Marinally, ik 'lek'nu nog niet ;-). Maar in de tijd dat ik borstvoeding gaf, sliep ik gewoon met een beugelloze bh met dubbelgevouwen navelbandjes erin. Dit is al even geleden en ik heb gezien dat er ook zogcompressen zijn van textiel. Ik denk dat die net zo goed zijn. Door je bh blijven ze goed zitten en het is beter dan die de papieren varianten en inlegkruisjes, omdat ze het droger houden. Succes r mee!
x Taraneh

http://www.lilypadz.nl/
dat zijn een soort zoogcompressen van siliconen denk ik, daarmee stop je het lekken van je borsten zonder bh, wat ik 's nachts het lekkerst vind slapen.
Je kan ze ook in onder je bh dragen.
Volgens mij kan je ze bij elke apotheek en drogist kopen, anders bij de prenetal.
Succes!

ik heb er nog geen last van..maar herken het heel erg uit de tijd dat ik borstvoeding gaf..ik had niks aan die soort van "pads" dus even fantasie laten werke en wat ideaal werkte was ;
een spuugdoekje aan iedere kant in een (voedings) bh doen...die doeken kunnen heel wat hebben! dat was vaak mijn redding..
en kost geen extra geld!!

Hier ook nog geen last!Maar bij de vorige keer heb ik van johnson,s pads gebruikt[weet niet of ik de naam goed schrijf]en die hielden een hoop tegen!
Gewoon in je bh doen,ook snacht,s ik draag altijd beugel bh,,s die bevallen me goed[heb ik nu ook wel nodig met m,n mega tieten]haha
groetjes

ik heb het bij de eerste enorm gehad en nu (nog) niet... wel zitten er witte korsten sochtends aan mn tepels haah die er nooit zaten!!

ik deed dan altijd een strakker spaghettibandtopje aan ik kon een bh echt niet aan snachts(heb cupe...) en dat ging echt broedde en met een spaghettibandtruitje had ik iets meer de ruimte nog....

Bij de hema hebben ze heerlijk zittende katoenen meegroei beha's, zonder beugels oid. Ze zijn er ook in de borstvoedingsvariant. Het ziet er niet uit, maar het is alsof je geen beha aan hebt!

Terug
Bovenaan