lekkage

A

Anoniem

Guest
hallo moeders in spé

ik ben nu 32 weken zwanger, maar ik heb nog geen lekkage's gehad.
Wanneer heb je melk in je borsten en hoe kom ik daar achter?
Kan ik de productie van de melk nu al stimuleren met bepaalde eetgewoontes, ik las net dat anijs zou helpen zijn er nog meer dingen.

Groet

Milou

Hoi Milou,

Hier ook geen lekkages (ben nu 33wk+1), maar dat heb ik tijdens de eerste zwangerschap ook nooit gehad.

Aan stuwing/melkproductie na de geboorte geen gebrek hoor!!  Ze zijn normaal al goed aan de maat, maar dat sloeg alles. Vriend mocht er vooral niet aankomen, zo gespannen waren ze.

Volgens mij hoef je dus helemaal  geen lekkage te hebben voor de bevalling. Dat zal bij iedereen weer anders zijn.  

Groetjes Noah  

Hoi,

Het hoeft helemaal niet volgens de BV deskundige maar het kán.
Ik had 3 weken geleden aan iedere kant een geel vlekje zitten in mijn beha anders zou ik het ook niet gezien hebben.
En de laatste paar dagen zijn mijn tepels ook wel gevoeliger en er kwam wat vocht uit afgelopen weekend.

Groetjes Suus

hoi hoi
hier ook nog steeds niks hoor (33wk+3dgn)
had het bij mijn vorige 2 wel en nu niet vind het wel super zo
ik ga fles geven dus voor mij is het niet zo erg......
maar het komt straks allemaal vanzelf wel op gang hoor na de bevalling
ik ga vragen of ik pilletjes mag dan heb ik ook geen stuwing dat is echt super
heb het bij mijn eerste gehad en bij mijn 2e niet nou het is geen pretje
gr liza

Ik heb ook nog nergens last van, had ik eigenlijk wel verwacht. Vorige keer had ik het wel, toen droeg ik op een gegeven moment zelfs al zoogkompressen.

Ooooh lekkage, nu gelukkig nog geen last van (ben nu 35 wk 1 dg) maar na de bevalling...Heb er na mijn vorige bevalling behoorlijk last van gehad, vreselijk...Het was wel weer vrij snel over ik gaf ook fv en dan word het natuurlijk ook niet gestimuleerd (dat heeft er toch mee te maken?!). Deze keer ga ik weer fv geven.. Maar ik las dat je er dus ook pilletjes voor had??? Helpt dat echt? En kan/moet je daar dan zelf om vragen??

Liefs Jess

Terug
Bovenaan