Lekkage

Hoi,

Hebben jullie ookal last van ´lekkende ´ borsten?
Overdag gelukkig nog niet, maar zie s´ochtends aan m´n nachthemd dat ik wat vocht verloren ben...

Bij m´n vorige zwangerschap had ik dit ook Best lastig omdat ik nog niet met BH en die inlegdingen wil slapen...

Sammie

Oja hier ook last van lekkage... En indd het meest snachts...Met dan van die mooie ronde vlekken in mijn nachthemd ;) Maar ik ga toch ook niet met BH enzo slapen, ik heb toch een stapeltje nachthemden dus gewoon elke nacht een schone, verder heb ik er geen last van gelukkig!

Oja hier ook last van lekkage... En indd het meest snachts...Met dan van die mooie ronde vlekken in mijn nachthemd ;) Maar ik ga toch ook niet met BH enzo slapen, ik heb toch een stapeltje nachthemden dus gewoon elke nacht een schone, verder heb ik er geen last van gelukkig!

hoi,
deze keer heb ik nog geen last van.
bij de 2de had ik opeens week na de klusdag lekkende borsten.klusdag we hadden 1x onveilig gedaan,we dachten het kan nog wel,maar het was wel de bedoeling,maar wilde nog even 2 maanden wachten wegens ons huis die daarna zou komen,ja die ene keer was gelijk bingo.
na me bevalling was ook gelijk die bv op gang.moest regelmatig pets in.en deze keer niet.
wat niet is kan nog komen...
gr marjan

hier ook erg herkebaar.
ben nu 28 weken zwanger, bij de eerste heb ik het ook gehad. gelukkig ook alleen in de nacht, dus maar vaker ons bedverschonen en de nachtkleding.... want tja met BH slapen vind ik ook geen optie

Hoi!

Ik had dat bij mijn eerste zwangerschap al rond de 5 maanden! Deze keer blijft de lekkage (vooralsnog) uit gelukkig.. ik had ook hele kringen in mijn bed ervan en na de zoveelste was heb ik er toch maar voor gekozen om DE compressen te gebruiken.. dan wel in een wat losser topje, zodat ik geen strakke bh aan hoefde snachts... scheelde echt veel was hoor! ;-)

Terug
Bovenaan