lekke band :S:S:S:S:S

hey meiden.

probleem, ik heb een pulse adventure kinderwagen, en nu is de achterband lek.
heb 1 van jullie enig idee waar je een nieuwe binnenband kan kopen?
heb ik weer hoor...............

groetjes, do

Hey!

Misschien bij de fietsenmaker laten plakken?
En wij hebben onze Quinny 2e hands gekocht dus de banden hadden wat slijtage plekken. ( Overgekocht van een vriendin!) En die gaf ons gelijk de tip dat we bij   het babypark nieuwe konden kopen. ( Babypark = Hele grote babywinkel in het dorp hier.)
Dus misschien even langs bij de winkel waar je hem gekocht hebt? Ze kunnen je daar in ieder geval waarschijnlijk wel even verder helpen!

Kus, Marieke

PS: De banden van onze Quinny kostte toen 15  euro per band.

dat is echt kut!

je moet vaak het onderdeel bestellen via de leverancier...de winkel die de wagen verkoopt   kan het soms ook voor je bestellen...maar dat duurt even
ze hebben het nooit op vooraad

maar het zijn toch antilekbanden? garantie?? even navragen want het  is vaak best duur

en anders een stom idee.... oproepje marktplaats?

Je weet het niet hoor! Die van ons bij het babypark konden we afhalen op het service gedeelte namelijk. Als we de wagen hadden meegenomen hadden ze de bandjes er zelfs gelijk even onder gelegd.

Wat je ook kunt proberen is kijken of ze echt lek zijn? eerst even weer goed oppompen, door gebruik worden ze ook zachter.... ( Weet ik heus wel dat plat iets anders is. HIHIHI)

hey meiden.

ja, hij is echt lek, helaas.
we hadden hem geplakt, maar er zitten dus meerdere gaatjes. we mnoeten dus echt een nieuwe binnenband hebben.
15 euro voor 1 bandje! poeh he.
daar heb ik een 2e hands kinderwagen voor op marktplaats. hahaha ( heb stiekem al zitten kijken)
ik ga nu maar even bellen naar de burgerhout.
jullie horen het wel van me.

groetjes, do

Hallo do
Kan je het niet laten plakken door een fietsenmaker zelf heb ik gelukkig geen luchtbanden maar een vriendin van mij heeft het wel gehad en die heeft het door een fietsenmaker laten plakken maar als je een nieuwe kinderwagen heb heb je er toch ook garantie opzitten ik zou zeggen succes

Hier ook 2 nieuwe binnenbanden gekocht voor onze Quinny Y2K. Eerst even naar de maat van de band kijken op de buitenband. Was bij ons 12 1/4 x 2 1/2, geloof ik....
Ik heb voor E1,85 per stuk nieuwe binnenbanden kunnen kopen bij www.fietsonderdelengroothandel.nl (wel 7,95 verzendkosten).
Succes ermee!

Terug
Bovenaan