Lekkende borst 21.5 wk zwanger

<p>Sinds gisteravond is er 1 borst begonnen met "lekken" haha alleen vraag ik me af hoezo die andere nog niet ? Ik heb in het verleden wel een tepelpiercing door de niet lekkende borst gehad.. kan het zijn dat die borst laat ik maar zeggen defect is? </p><p> </p><p>Groetjes Iris </p>

Ik heb ook een tepelpiercing gehad maar die deed het nog gewoon hoor tijdens borstvoeding.. misschien is je ene borst gevoeliger als je ander 

Ik heb ook tepelpiercings gehad, dus beide tepels. Maar heb echt een prima melkproductie! De melk komt ook uit meer dan 1 gaatje :). Zou me geen zorgen maken. 

Ooh help,  begint dat echt al bij 21 weken.... zo ver ben ik inmiddels ook en kijk hier wel een beetje tegenop... 
Wat ik me steeds erbij afvroeg (beetje raar misschien), maar als ik sex heb met mijn vriend zit hij vaker met zijn mond aan mijn tepels.. er is dus nu een kans dat hij daardoor melk in zijn mond krijgt..??? 
Zou wel echt een domper zijn haha.. 
(Gelukkig is dit allemaal vrij anoniem haha.. zou dit nooit aan een bekende durven vragen ?)

Haha neusje! Zeer terechte vraag. Mijn antwoord, afgelopen week zelf ondervonden: yup. Mijn borsten lekken ook (of juist?) tijdens de seks. Zoooo niet charmant, ik schaamde me zelfs een beetje! Maargoed, hoort erbij en kan er ook weinig aan doen he haha

Terug
Bovenaan