lekkende borst??

A

Anoniem

Guest
hallo ik zat net op me pc en in ene zat er een natte plek op me shirt bij me tepel ik stond heel raar te kijken ben 16weken zwanger dit kan tog geen lekkende borst al zijn ik kijken en wachten maar er gebeurd niks tis ook alleen rechts ik snap er egt niks van water is het nie want had niks in de beurt van nattigheid weet iemand wat dat is dan/?? gr jay_jm

Hoi

Je kan al last hebben van lekkertjes met 16 weken hoor.

Wat je kunt doen is zoogcompressen in je bh dragen, zodat je niet steeds met die mooie  vlekken in je kleren loopt.

Groetjes
Eleanor

Hoi,
Ik denk dat je wel een lekkende borst hebt. Dat kan al vanaf heel vroeg in de zwangerschap, maar dat komt niet zo heel vaak voor geloof ik. Ik heb het deze keer mijn hele zwangerschap al. Bij mij komt dat omdat ik nog borstvoeding gaf toen ik zwanger werd. Je kunt bij de drogist Nursing Pads kopen, die je in je BH kunt stoppen. Dat voorkomt een hoop schaamte als het eens ergens in het openbaar gebeurt.

Groetjes,
Patricia  29w  

Hoi,

Ik loop vanaf 20 weken ook al zo af en toe met lekkende borsten. Ik was de eerste paar keren dan ook erg verbaasd en vroeg me af wat het kon zijn, maar het waren dus echt lekkende borsten. Ik heb er vooral 'snachts en aan het begin van de ochtend last van en heel heel soms overdag.
Ik ben we benieuwd hoe dat dan gaat straks na de bevalling als ik borstvoeding ga geven of ik dan "extra" ga lekken. Iemand daar ervaring mee?

Groetjes danielle

Terug
Bovenaan