lekkende borst

Werd ik net toch wakker met een giga vlek in mijn shirt! Volgens mij heeft mijn rechterborst gelekt. Ik natuurlijk gelijk manlief wakker gemaakt, die trekt me toch een vies gezicht, Haha.

Meer meiden die dit al hebben gehad? Tis voor mij nieuw en een hele vreemde gewaarwording....
 
Jammer genoeg geen last van, ik maak geen borstvoeding aan, dus ik heb nog nooit lekkende borsten gehad. Ik kan me wel voorstellen dat het er even raar uitziet...
 
Ja hoor, heb ik ook altijd. Bij mijn vorige zwangerschap had ik het, en nu alweer. deze keer begon het rond 20 weken al!
Tip: slapen met een bh (zonder beugels) met pads erin tegen het lekken (kun je kopen bij de drogist, ik noem ze altijd koffiepads, haha)

De vorige keer drupte het er tegen het eind van de zwangerschap zelfs uit als ik gewoon onder de douche stond! Vreemd.... :)
 
Hay hay,

Nou lekker dan! Je weet iig dat ze werken! Hier nog geen last van maar dat zal vast ook snel komen hahah.....

Gaat het verder goed met je meid?
 
Hier nog eentje. Bij de vorige twee zwangerschappen heb ik het ook gehad. Weet je in ieder geval zeker dat ze melk maken ;) Ik ben nu bijna 27 weken en heb het dit keer nog niet gehad.
 
Ben nu bijna 24 weken. Maar idd ze werken, Haha. Dat van die koffiepads is wel een goed idee, al heb ik er tot nu toe geen last meer van gehad.

@ micromuis, lief dat je vraagt hoe het met me gaat. Ik heb een heerlijk rustige zondag gehad, vond mijn lichaam wel fijn. Ik heb veel minder last van mijn bekken:) verder werkt mijn werk niet echt mee met het advies van de verloskundige, ik zal weer lekker aan de telefoon gaan hangen deze week...
Hoe is het verder met jou?
 
Terug
Bovenaan