Lekkende borsten (dwars door pad/bh/shirt heen)

Hey meiden,

Hier giga last van lekkende borsten.. ik prduceer zoveel dat het er gewoon uitlekt.. dwars door de pads,bh en mijn shirt heen..
Vooral als ik lekker met Laurie in mijn armen lig en lekker naar haar lig te kijken en van haar te genieten.. Dan kan ik er echt een handoek onder hangen want alles is zijknat..
Herkent iemand dit? Ik vind het best vervelend..
Vanmorgen had ik haar bij mij in bed gelegd... toen eerst maar mijn bh uit en een grote handdoek eronder.. ook heb ik er standaard een kraammatrasje onder liggen in bed.
Ik ga ook maar kijken voor wasbare zoogkompressen.. want het gaat zo wel heel hard met die wegwerp..
 
hier ff augmama ik had daar ook last van in het begin ik heb toen op advies van de kraamverzorgster dekschalen van advent gehaald daar ving ik de melk mee op tijdens het voeden en op zulke momentenals je beschrijft en zo heb ik aardig voorraadje in de vriezer opgebouwd voor de werkdagen
 

nooit geweten dat die er zijn van avent;
heel handig! ik ga ze zeker ook kopen!
Bij de vorige twee had ik standaard spuugdoekjes (van katoen) in mijn bh gestopt én zoogcompressen.
 
Ik zag je berichtje en dacht, even reageren!

Heel herkenbaar, hier ook enorme stuwing!
Ik heb de vorige keer Lilypadz gebruikt, en nu weer! Maakt niet uit hoeveel stuwing... ik lek niet! Met deze padz kun je ook slapen zonder beha/topje en je kan ze ook gebruiken tijdens het zwemmen enzo, ik vind het echt een aanrader en wie weet ook wat voor jou.

Ze kosten ongeveer €25,- maar gaan maanden mee, te koop bij o.a. Etos
 
Ik had bij de bv bij mn zoontje ook een enorme overproductie... Niet fijn! Ik moest om t uur de pads verschonen en zelfs de Lili Padz wareniet bestand tegen mijn melk.

Je kunt lekschalen kopen van Medela maar dat is niet zo handig om die altijd in je bh te doen, ik had ze wel nodig tijdens t voeden.

Paar tips:
- even geen (of minder) zuivel
- geen venkelthee drinken, maar muntthee
- niet onnodig afkolven want dan blijf je produceren
- niet masseren of te warm douchen

Mocht je er last van blijven houden is het altijd verstandig om een lactatiekundige te raadplegen. Succes!

 
Terug
Bovenaan