Lekkende borsten!! Iemand Tips????

Ik heb al een aantal weken last van lekkende borsten. Voor de nacht heb ik nu lilypadz. Die helpen ook. Overdag lek ik nu ook geregeld en soms zelfs zo erg dat ik dwars door mijn kleding lek. Nu heb ik van die zoogcompressen achter mijn bh gedaan maar zelfs daar lek ik af en toe doorheen. Heeft iemand tips hoe ik dit kan voorkomen, want ik mag niet 24 uur die lilypadz gebruiken.

Groetjes Jojanneke

ik zou het ook niet weten, anders moet je ff de VK bellen die zou het wel weten toch??? ik heb nog helemaal niets gelekt... ik heb echt geen flauw idee!

Succes

Ik heb wel eens gehoord maandverbandjes klein knippen...zelf nooit uitgeprobeerd, maar schijnt goed te werken.....

Hoi,
Er schijnen specialeplastic pads te zijn waar je melk in op kunt vangen, die kun je dan steeds leegkieperen. als je belangstelling hebt, vraag ik het even na bij een vriendin

Geen idee. Misschien n idioot idee maar kun je t niet tapen met een paar water afstotende pleisters? Als t zo erg is dat n zoogcompress niet helpt?

Als t lekt Dan begrijp ik dat je Dus in feite overloopt. Nog een idee. Als je Nu zou kolven zou je Dan niet meer lekken?

Ik heb er totaal geen ervaring mee maar probeer mee te denken als de standaard oplossingen niet werken....

Hee Jootje,
Lastig probleem. ik herken het van mijn eerste zwangerschap.
Vervang je de zoogcompressen overdag ook geregeld? Dat is wel zo belangrijk. Helaas heb ik er anders ook geen oplossing voor. Succes.

Gr Els

Terug
Bovenaan