Lekkende borsten ;o)

Even een vraaggie, ik heb sinds gisteren last van lekkende borsten (colostrum) maar ik zit net pas in mijn 31e week, is dit niet een beetje te vroeg? ik dacht dat het normaal pas aan het eind van de zwangerschap op zou treden..

Groetjes
Susanne
 
is wel normaal hoor, je kan het handigst die blauwe matjes die ook in het kraampakket zitten onder je laken leggen, zijn gewoon te koop bij de drogist.
Groetjes
 
lek je zo erg dat die matrassen nodig zijn??? ik vind ze te warm op t moment!
vet spul, die melk, trouwens. mijn ervaring is echter dat je t er in de was best uitkrijgt.

 
hoi
volgens mij is dat niet te vroeg hoor. op het oktober forum hadden meiden er al veel eerder last van. in week 25ofzo.
ik zelf heb er geen last van. maar ik denk dat 31wken niet TE vroeg is.

gr. sandy
 
Thanx voor jullie reacies meiden...
Ik vind het niet erg dat het al op gang aan het komen is, stond alleen gisteren een beetje vreemd te kijken, en het is gelukkig ook nog niet zo erg..ik weet dan iig dat dat goed zit want ik wil graag borstvoeding geven als de kleine er is..

Liefs
Susanne
 
Hai Susanne,

Het is idd niet te vroeg ik had het al bij 17 weken!!!! Ik schrok me rot. De vk vertelde mij dat het wel vroeg was, maar niets om me zorgen over te maken. Het is overigens geen garantie voor voldoende borstvoeding na de bevalling, werd mij verteld. Mijn gevoel zegt echter wel dat het goed zit.

Groetjes,

Mariska (39 wk)
 
Terug
Bovenaan