lekkende borsten

<p>Ik kan mijn vorige topic niet meer terugvinden, dus maar even een nieuwe.. </p><p> </p><p>Ik had afgelopen week snachts ineens een heel nat shirt en arm. Bleek uiteindelijk afkomstig te zijn uit mijn borst, die was enorm aan het lekken..</p><p>Nu heb ik dus zoogcompressen gekocht om vocht eventueel op te vangen, maar het is niet meer gebeurt. Hebben meer mensen ervaring met een eenmalig lekkende borst? Haha klinkt een beetje gek.. Of is t toch slim om maar gewoon zoogcompressen te blijven gebruiken voor de zekerheid? </p><p> </p>

Je kunt een handdoek op je bed leggen. Hoef je niet altijd met bh & compressen te slapen en als je wel lekt, hoef je niet je hele bed te verschonen. Mocht t snachts toch erg op je bed gelekt zijn, kun je ook gauw even fohnen. Is het in ieder geval droog!

Kan hoor dat ze een keer lekker en dan een tijdje niet. Zou doen wat je fijn vind. Eventueel een handdoek om op de slapen. Die is makkelijk en snel te vervangen voor een droge mocht het weer gebeuren. Maar kan ook zomaar zijn dat er voorlopig niets komt.

Ik had vaak last van lekkende borsten, en aangezien dr een baby op komst was heb ik een plasmatje van de toekomstige baby onder mijn borst gelegd, zo wist ik iig zeker dat alles droog bleef, die compressen bleven voor geen meter zitten bij mij

Terug
Bovenaan