lekkende borsten???

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Ik zit met het volgende...onze kleine meid is al weer 8,5 maanden oud en krijgt al ruim 5 maanden geen borstvoeding meer. Nu ondekte ik 4 dagen terug dat, wanneer ik in mijn tepels knijp, er colostrum uit komt. In de tussentijd heb ik dat nooit gehad. Mijn vriend en ik dachten altijd veilig gevreeen te hebben.

We hebben vanmiddag een test gedaan, die gaf aan dat ik niet zwanger ben, maar hoe kan het dan dat ik lek? Over mijn cyclus kan ik niet zoveel zeggen, is heel onregelmatig, het is nu ruim 5 weken geleden dat ik voor het laatst ongesteld ben geweest.
Wie kan mij antwoord geven???

Hoi,
Ik ben 24 jaar en heb een dochtertje van 1,5 jaar, die ik 3 maanden borstvoeding heb gegeven en nog steeds als ik in m;n tepels knijp komt er wit vocht uit. Dit ontdekte ik trouwens een paar maanden geleden, ik zou ook niet weten waar het van komt, maar ik ben niet zwanger, alhoewel een 2e kindje erg welkom is! Ik had wel ongelofelijk veel borstvoeding en de kraamverzorgster vertelde dat ik wel een paar kinderen kon voeden, misschien heeft dat er iets mee te maken. Verder kan ik je niet helpen.

groetjes Anne

hoi hoi,
 Dank je voor je reactie! Ben iets geruster nu ik weet dat het ook anderen overkomt, maar blijf het toch raar vinden. Al had ik net als jij ook veel borstvoeding. Mmm nou ja, de test zal het wel weten...al denken wij er nu ook aan dat een tweede leuk zou zijn!
Groetjes Marianne

Terug
Bovenaan