Lekkende borsten

<p>Hi! <br /><br />Ik heb vooral met de hitte last van lekkende borsten. Het houdt maar niet op. Momenteel 36 weken zwanger. Nu echter best veel pijn bij mijn tepel en borst. <br /><br /></p><p>is dit normaal? </p>

Nou als je echt pijn hebt zou ik je huisarts of verloskundige hierover bellen. Pijn is nooit normaal of goed. 
Door warmte kunnen borsten sneller gaan lekken, dat is niet afwijkend, alleen ongemakkelijk en onhandig. 
Sterkte met de laatste loodjes. 

Herkenbaar, heb er ook meer last van met dit weer. 
Let wel even op of de pijn meer druk/ongemak is of echt pijn pijn is, zoals bij een wondje of ontsteking, dan idd even de vk bellen. 
Afkolven met de hand inderdaad een goed idee, ook fijn om dat alvast te leren, weet niet of het je eerste kindje is?
En, ergens ook een fijn idee dat je bv al werkt, weer een zorg minder☺️

Door tijdens de zwangerschap te kolven kun je toch weeen opwekken?? En stimuleer je dan juist niet de melkproductie? Oftewel meer melk.. meer gelek? Ik zou gewoon ff de ha/vlk bellen.

Heel erg bedankt voor alle tips! Ik ga vandaag naar de gynaecoloog en vraag het even :) ik laat het antwoord dan weten voor wellicht iemand anders die dit probleem ook heeft?

Terug
Bovenaan