Lekkende borsten

<p>Hallo </p><p>De titel zegt het Al..</p><p>Ik zat net Even druk te dansen met mijn dochtertje van 1.5 jaar... Ik voelde wat nat en keek naar mijn shirt en 1 kant was helemaal nat.. Niet extreem... Maar ik dacht hoe kan dat... Me bh was ook nat.... Ik druk op me tepel. En kwam gewoon wat melk uit.  Anfere kant ook gedrukt en daar kwam ook wat melk uit. </p><p>Nou je leest het al me dochtertje is 1.5 jaar.. En ben met 7 maanden gestopt met borstvoeding...</p><p>Heb een zwangerschapstest gedaan maar die is negatief. Dus dat is het ook niet. Moet over 11 dagen ongesteld worden. </p><p>Hoe is dat mogelijk</p><p> Nou nog lekkende borsten. Dit is voor het Eerst sinfs dat ik gestopt ben met borstvoeding geven.</p><p>Iemand ideeën?</p><p> </p>

Misschien nog een verdwaalde restant ?
Geen idee. Wel apart dat je lijf nog zo lang melk heeft. Ik ben nu bijna 3 weken gestopt maar bij mij komt er ook nog melk uit. Maar dat is alleen als ik er zachtjes in knijp. 
Ik heb overigens geproefd ? ik was benieuwd of het nog zoet zou smaken maar dat is echt niet het geval. Eerder bedorven ?

Het kan nog maanden daarna gebeuren, maar ik dacht kleine beetjes. Misschien even via de huisarts je hormonen laten prikken? Ik voel nu een half jaar na stoppen nog wel eens een toeschietreflex, vooral rond mijn eisprong. Maar bij mij komt er niets meer uit. Vraag me ook af wanneer het echt stopt.

Ik heb het ook gehad tot onze dochter een jaar was en ik ben met 3 maanden gestopt met bv. Als ik nu mijn best doe, dan kan ik er nog wat uit krijgen. Op een gegeven moment begonnen mijn tepels weer te lekken als onze dochter huilde. Lang leve de hormonen ?

Ja ik vind het zo raar.  Heb het nooit eerder meer gehad... En nu ineens heb ik er weer last van.
Wist niet dat dat zo van de 1 op andere dag weer terug kan komen ?. Apart allemaal haha. 

Nu sinds een aantal dagen ook echr het gevoel alsof me productie weer opgang komt. ( echt zoon borstvoeding gevoel)
Iemand daar ervaring mee.
Heb toevallig vanmorgen weer een test gedaan maar die is toch echt negatief. Zit 6 dagen voor me menstruatie.
Mischien iemand anders het zelfde gevoel? 

Terug
Bovenaan