Lekkende borsten

A

Anoniem

Guest
Help mijn borst begint te lekken. wat kan ik eraan doen. Iemand tips. Heb vannacht al 3 keer een ander nachthemd aan moeten doen omdat ik lekkage aan mijn borst had.
Heeft er iemand tips?

Hoi,

Vervelend hè?
Ik heb er ook al last van maar niet zo erg dat ik mijn kleren steeds moet verschonen.
Wat je zou kunnen doen is zoogkompressen gebruiken en dan natuurlijk een niet al te strakke bh anders blijven ze niet op hun plaats.

Succes!

Groetjes Sesam

Je kan bij de Etos van die zoogkompressen kopen. En als je bij de Prenatal een zwangerschapsbeha koopt zit er een vakje aan de binnenkant in, waar je de zoogkompressen in kunt doen. Erg handig. Zo blijft alles op z'n plaats zitten.

Hi allemaal,
Mijn borsten lekken ook, voorheen alleen maar 's nachts maar nu ook overdag ik hoop dat ik wanneer ik mijn bh aandoe er geen last meer van heb. Verder vind ik het echt heel grappig dat ze lekken. Ik moet nu ook om de paar dagen mijn bed verschonen omdat er anders wel heel veel vlekken in komen. X

Hoi

ik had er ook last van tijdens mijn zwangersschap en ik deed van die ronde wattenschijfjes tussen mijn bh.Anders liep ik vaak voor joker hahah.
groetjes bauwina

Hoi,

een tip voor lekkende borsten..... Zowel bij etos als prenatal kun je siliconenpads kopen. Ze kosten € 24,95 (best prijzig) en je hebt er nu wat aan maar zeker ook na de bevalling. Ze zitten als een tweede huid tegen je borsten en je kunt ze na reiniging constant blijven gebruiken. Ik heb ze en ze werken als een "tiet". Ze heten volgens mij Lily padz (zoeken via google). Met de gewone zoogcompressen had ik al snel last van doorlekken maar met deze niet en een ander voordeel is dat je ze niet ziet als je ze draagt.

groetjes,

mamaraf
mama van raf (23/10/2002) en ellemijn (15/05/2006)

Hoi

Lilypadz zijn inderdaad handig, vooral als je 's nachts geen bh wil dragen(of als je wilt zwemmen ofzo)

Verder: op een handdoek gaan liggen scheelt een hoop lakens verschonen, en is iets goedkoper dan lilypadz.

Gebruik navelbandjes als zoogcompres. Ik had die dingen gekocht, en geen idee wat ik ermee moest, dus nu heb ik ze niet voor niks.

Bij hoge nood kun je rondjes uit inlegkruisjes knippen. Het houdt het doorlekken wel tegen, maar het gaat enorm broeien, niet fijn en niet goed, maar het kan handig zijn als je echt even niks anders bij de hand hebt.

En dan natuurlijk de zoogcompressen. Je hebt ook uitwasbare. Goed voor het milieu, niet zo goed als je echt stevig begint te lekken.

Groetjes
Eleanor

Terug
Bovenaan