Lekkende borsten????!

A

Anoniem

Guest
Dag dames,

Sinds een aantal dagen heb ik 's ochtends als ik wakker word enorme vlekken op mijn shirt bij mijn borsten.. wat een beetje vreemd opdroogd..   (sorry voor de details.. heheh)
Ik ben vandaag 17 weken zwanger, en vraag me dus af... is dat normaal rond dit aantal weken?

Groetjes Janet
17 weken en 2 dagen

hallo

Ik heb dit ook gehad bij de oudste .Er is niks mis mee alleen een beetje vervelend
zelf heb ik zoogkompressen gebruikt die zijn bij iedere drogist te koop .
groetjes Corien

Hoi Corien,

Wat zijn dat precies zoogcompressen?
Je merkt, ik ben hier niet echt mee op de hoogte..

Lfs ,
Janet

Zoogcompressen zijn rondjes van celstof, die je in je bh draagt om lekken te voorkomen. Je koopt ze bij de drogist. Ze worden ook wel nursing pads genoemd.

Tja dat is vervelend als je het al zo vroeg hebt. Als je het vervelend vindt om met zoogcompressen te slapen (die doe je in een beha en dat zit niet zo lekker en je tepels blijven zo nattig) dan kun je ook een lekkere dikke handdoek in bed leggen.

Groetjes Wasabi

Hallo,
Heb ik in mijn voorgaande 2 zwangerschappen ook last van gehad, maar dat was wel later volgens mij. Mocht je echt zoogcompressen nodig hebben kun je die ook van Jippies kopen. Die zijn te halen in thuiszorgwinkels. Niet goedkoop, maar superdun en kun je vastmaken in je BH en zie je dus niet zo gauw zitten.
Groetjes, Yoeke

Terug
Bovenaan