lekkende borsten

Is er iemand die ook last van  lekkende borsten heeft? Bij mij is het nog niet veel, maar heel soms komt het wel door mijn kleding heen. Ik kan toch niet nu al zoogkompressen gaan dragen?!

Hoi,

Ik heb er s'nachts een beetje last van, ik zie het dan aan mijn shirt dat er wat gelekt is.
Maar ik zou denk ik als ik het overdag zou hebben en het door mijn kleding heen zou komen, toch wel zoogcompressen gebruiken.

Alice

hoi hoi meis,

ik heb er nu geen ervaring mee maar ik heb bij mijn vorige zwangerschap na de bevalling heb ik van die plastic dingen gebruikt.. naam is me ff ontschoten.. (ken je vast dat probleem..) je kunt die dingen namelijk gewoon wassen en opnieuw gebruiken! ze zijn wel iets duurder maar je haalt het er makkelijk uit.. ze zijn heel dun en je ziet het niet onder je kleren... je kan ze gewoon in elke babywinkel kopen..

succes en ik hoop dat het snel minder wordt..

liefs Annemiek

Volgens mij bedoel je LilyPadz Annemieke

Ik heb er nog geen last van gelukkig, en ook bij eerdere zwangerschappen niet gehad, maar heb het wel vaker gehoord. Volgens mij is er niets op tegen om nu al zoogcompressen of LilyPadz te gaan dragen als dat nodig is.

hallo,

wat grappig ik zat net te denken dat ik die discussie zelf ook wou plaatsen...
nou ja idd ik heb er ook last van en merkte het een paar dagen geleden.
gelukkig nog niet zo erg dat het door de kleren gaat maar ik ben nu wel extra allert natuurlijk...
ik vind het wel bijzonder want je kan nu merken dat je lichaam je helemaal gaat voorbereiden op het moederschap!

liefs annelies

he... bij mij lekken ze nog niet....

maar toen ik met de vorige stopte met borstvoeding... lekte het zo nu en dan wel....
toen kreeg ik als tip.. (omdat zoogcrompresse redelijk duur zijn)
koop goedkope maandverband... en knip die door twee.......

je hoeft dan natuurlijk niet hele dikke te pakken anders zie je het zitten:p maar weet niet of jullie wat met de   tip kunnen...

Sinds gister heb ik nu dus ook overdag, tenminste gisteren dan, vandaag valt het mee. Gisteren kwam het ook door mijn kleding heen, gelukkig ben ik thuis, dus niemand die het heeft gezien en het bleef ook maar door gaan met druppelen tot gisteravond.
Vandaag dus toch zoogcompressen gekocht, want ja, ik zie het niet zo zitten om wanneer ik ergens ben, eigenlijk thuis ook niet, dat het door mijn kleding zichtbaar is dat ik lekkende borsten heb.
Duur vind ik ze niet, ik heb van etos een pak gekocht eigen merk.

Alice

Nou, wel  fijn te horen dat ik niet de enige ben :)

Ik heb van een vriendin -  een jaar geleden alweer -  een pak zoogcompressen gekregen  in een tas met  babykleertjes. Ik zal die eerst wel even proberen. Maar die Lilypads klinken ook wel goed, misschien wat minder opvallend...

Ik let er nu extra op dat het niet te zien is aan  de buitenkant  (vooral als ik moet lesgeven), maar het is tot nu toe bij een keer gebleven, en toen had ik daarover toevallig nog een topje aan (fjoe!).

Bedankt voor jullie reacties weer allemaal! Als ik jullie toch niet had!

Terug
Bovenaan