lekkende borsten

Hai allemaal,

Zat ik gisteravond lekker relaxed te hangen op de bank met mijn pyama aan pootjes omhoog je kent het wel heb ik plotseling 2 natte plekken op mijn shirt! Ik schrok me dood! Heb ik gewoon al lekkende borsten, ben gelijk op internet gaan kijken of het wel klopte en daar kon ik alleen vinden dat de borstvoeding zich aan het voorbereiden is en dat alles zich aan het klaarmaken is. Gelukkig betekend het niet dat de bevalling snel nadert.
Het geeft wel wat onzekerheid ben steeds aan het checken of mijn shirt schoon is.
Heeft iemand hier nog meer ervaring mee. Ik ben nu 33 weken zwanger.

Groetjes Susan

Hoi Susan,
ik ben nu ook 33 weken maar ik heb het nog niet. Ik hoorde wel steeds van mensen dat het kan gebeuren. Je kan bij de drogist van die dingen halen (vergeten hoe het heet) die je in je bh kan stoppen om zo plekken op je shirt te voorkomen. Hoef je in ieder geval niet steeds te checken.
Groetjes Eline

hallo Susan,

het heeft inderdaad niks te maken met de bevalling..sommige vrouwen hebben dit al na 12weken..ik had het 15 weken heel erg,daarna weer minder en nu soms!
je kunt er van die "pads" voor kopen om in je bh te doen.
Liefs Kim 30weken zwanger
(maart mama!)

Het kan inderdaad en hoeft verder niks te betekenen. Is alleen maar een teken dat je lichaam zich gaat voorbereiden.
Even van die cups halen voor in je BH, dan heb je niet steeds plekken in je shirt.

hee,

Ik had het ook al met een week of 15, toen werd het even wat erger en nu valt het wel mee.

Inderdaad gewoon van die pads in je bh doen, raad ik die van de etos aan. zijn helemaal niet duur en geven je een wat rustiger gevoel dan dat je de hele tijd moet kijken of je geen plekken heb.

Kus Feetje
33 weken

Hoi Susan,

Ik heb er nu nog geen last van lekkende borsten, af en toe heb ik s'morgens een klein beetje opgedroogde witte korstjes op mijn tepel.
Bij mijn eerste had ik het wel bij een week of 30.
Morgen ben ik 35 weken dus ik ben benieuwd hoe lang het nu gaat duren(maar ik mis het niet hoor!!!)

Ik heb het bij mijn eerste alleen maar s'nachts gehad, dus hoefde ik niet met pads te lopen, maar ik zou het wel aanraden als je er idd overdag ook last van heb en je er onzeker over voelt.

Groetjes Willeke

Hi,

Ik heb het nu een paar weken. Heel af en toe en eigenlijk alleen 's nachts. Bij onze eerste had ik het ook al vanaf de eind 20 weken. Weet niet meer precies.
Geen zorgen maken, het hoort er gewoon bij!

Gr. Tamara.

Hoi

Ik herken het helemaal, ik heb het al sinds het begin van de zwangerschap. Ik gebruik in de bh pads en snachts trek ik een hemje aan en plak ik inlegkruisjes voor de tepels, ik he het soms ook erg extreem.

Een voordeel is ws dat je melkproductie goed functioneert. Zo bekijk ik het.

groetjes
Deborah

Terug
Bovenaan