lekkende borsten

Bij mijn vorige zwangerschappen had ik het rond week 25, deze x echter nog niet! =D Ben nu 34 weken.

Maar zo zijn er meerdere dingen anders deze keer, wie weet wat er een volgende x anders zou kunnen zijn.

Ik wens je veel succes, en kijk uit met tepelkloven, daar kreeg ik enorm last van.
 
Bij mijn vorig had ik daar ook soms last van....een goed teken, vooral als je borstvoeding wil geven.
Dus vanaf nu inlegkruisjes doorknippen en in je bh. Zoogkompressen is het nog te vroeg voor.

 
bij mijn vorige zwangerschap heb ik daar niet echt last van gehad. het was wel héél erg toen ik borstvoeding gaf! om de 20 minuten kon ik een nieuw zoogkompres pakken.

Ik ben nu pas 6 weken zwanger en het begint al te komen.

Ja, net als wat Jeanine zegt. Hierbij gewoon inlegkruisjes gebruiken. Misschien vreemd, maar het helpt wel.

Veel succes verder !
 
bij mijn eerste zwangerschap heb ik daar al vanaf een maand of 4 last van. nu ben ik bijna 30 weken zwanger en heb nog nergens last van.

het kan heel vervelend zijn maar het hoort er toch ook bij!!!!
 
Hoi,

Ik kreeg er rond de 19 weken 'last' van.
Heb ook inlegkruisjes geprobeerd, maar dat schuurde toch teveel vond ik. Dus nu gebruik ik zoogcompressen. Is het helemaal niet te vroeg voor. Waar slaat dat op???

 
hé hoi

bij mijn eerste zwangerschap begon het lekken met 20 weken zwangerschap, en bij de 2de begon het met 24 weken. (ben nu 29 weken zwanger) het is trouwens geen garantie dat de borstvoeding dan wel goed zal gaan straks, want mijn dochtertje is toen ze 3 dagen oud was, in het ziekenhuis beland, waar achteraf bleek dat ze al 3 dagen geen eten had gehad! ze huilde 3 dagen lang, en we gingen er niet vanuit dat er totaal geen voeding in mijn borstvoeding zat, totdat ze in het ziekenhuis een gewoon flesje melk kreeg, toen was ze eindelijk stil!
 
Terug
Bovenaan