Lekkende borsten...

Hebben jullie er ook last van?

Ik vooral 's nachts soms heel irritant van die natte plekken op m'n shirt.
Heb alleen niet veel zin om met bh aan te slapen en dan van die pads erin. Ben blij als ik m'n bh 's avonds uit kan doen.

Hoi hoi,

Had het al heel vroeg in de zwangerschap, toen is het een tijdje weg geweest en sinds een week of 5 weer volop! Dag en nacht.
Vrees dat er niks anders opzit dan toch pads te gaan gebruiken.
's Nachts wordt het extra gestimuleerd door warmte en druk, dus zul je ook het meeste last blijven houden.
Ik slaap altijd in topjes van Sloggi, dan voorkom je het strakke van een bh en je kunt toch pads inleggen.
Hopelijk heb je er wat aan!

Succes!

Nooit last van gehad, ook als de bv eenmaal op gang is stopt het lekken bij mij weer!
Misschien idd een hemdje, ik draag nu vaker die van de hema zit een beetje een afgeschermt bovendeel in zeg maar (weet niet hoe ik dat moet omschrijven,,haha) daar blijven de pads denk ik wel in zitten en die slapen heerlijk, bh moet ik snachts ook niet hoor!
Heb nu wel voor de eerste keer dat mijn borsten soms al wat pijnlijk zijn, van het weekend waren we naar de dierentuin en was het behoorlijk fris, au, gelukkig was het na een half uurtje weer weg!
Succes ermee

ik heb er ook last van maar ik sliep nooit in een pyama omdat dat voor mij te warm was. nu doe ik dat wel anders heeft mijn vriend ineens een natte plek. en heb er lieve zelf last van dan dat hij er last van heeft.

misschien helpt even wassen met gewoon water voor je gaat slapen!

hahahaha jaha ik lek de rug van marc al een tijdje onder. stomme pads verschuiven steeds. voor de nacht draag ik nu ook die niet te beschrijven hemdjes van de hema en ipv een lekpad, plak ik een half maandverbandje in. dat verschuift niet zo, door de plak strip.

zelfs mijn ahum ja sorry, knuffelbeesie (nee niet marc, maar zo'n echte pluchen) heeft lek plekken op zijn rug.
maar de druppen die ik soms zie, zijn transparant, helemaal niet melk kleurig. niet altijd tenminste

Terug
Bovenaan