Lekkende borsten?

Ik werd vanmorgen wakker en mijn nachthemd was nat. Gelukkig had ik ook vandaag een afspraak staan voor controle bij de vk daar dus direct gevraagd of dit normaal is. Ja is normaal gebeurd vaker. Alles voelde weer goed bij de vk en de kleine ligt nog steeds lekker in een stuit onderin mijn buik. Nu moet ik alleen opletten dat mijn borsten niet te erg gaan lekken, want dan moet ik er wat aan doen. Wilde dit gewoon ff laten weten en graag hoor ik of nog meer dames hier last van hebben.

Groetjes Jojanneke

Hey, ik kom van het juniforum, ik heb ook al lekkende borsten, behoorlijk irritant vind je niet? Ik ben even benieuwd waarom je vk zegt op te letten dat ze niet teveel gaan lekken?

Mamamijn

o das al wel vroeg of niet??? ik heb er gelukkig nog geen last van maar ik geloof dat iedereen dat wel gaat krijgen binnenkort??? :)

Fijn dat alles weer in orde was! Altijd goed om te horen he!

xx

ik breek even in op dit onderwerp.

ben zelf ook zwanger en in mei 2012 uitgerekend dus lees afentoe mee.

ik heb dit bij allebei de vorige zwangerschappen ook mee gemaakt. bij de 1e rond een week of 20 en bij de 2e al met 16/17 weken. dit is heel gewoon en soms al vanaf vrij vroeg in de zwangerschap kan voorkomen,is er tegen mij nooit iets over gezegd behalve dat dit goed mogelijk was. je lichaam bereid zich voor, zei ze tegen mij.
als je dit niet hebt/krijgt wil het nog niks zeggen over het wel of niet kunnen/willen geven van bv.
ik heb nadien na de bevalling een enorme overproductie gehad bij beide kinderen. en bij de jongste hierdoor met regelmaat borstonstekingen.
al wil het niet zeggen dat je hierdoor ook borstvoeding kunt/wilt geven.
anders moet je eens kijken op de site van borstvoeding.com. met de betreffende w's ervoor.

weet namelijlk niet of ik dit hier neer mag zetten

Hey hey
Nou ik heb ook al lekkende borsten ben nu 22'5 week bijna en had het met 17 weken maar het is niet zoon hele hoop ik heb gewoon druppels en soms gaan ze een beetje irriteren en dan ff de druppels wegknijpen en klaar en wat Marianne zegt klopt en niet iedere vrouw is hetzelfde

Gr. Sam

Terug
Bovenaan