Lekkende borsten?

Vannacht werd ik wakker en lag er ter hoogte van mijn borsten een natte vlek in bed. Ik ben eigenlijk vrijwel direct weer in slaap gevallen, maar toen ik vanmorgen keek, was die vlek opgedroogd, maar je kon wel zien dat er iets gelekt had daar... Kan me niet voorstellen dat het iets anders is geweest dan lekkende borsten, want wat moet het anders zijn op die hoogte...?

Heeft iemand anders dit ook al eens gehad? De rest van de dag heb ik het niet meer gehad, dus ik weet niet zeker of het dat was.
Kan het iets eenmaligs zijn of zal het nu vaker terugkomen dan?

Groetjes!

Hoi Ik heb sinds 7 weken al lekkende borsten. De eerste week was het nog niet zo erg maar wel erg vervelend elke keer een natte plek in bed. Na een week ben ik gebruik gaan maken van lily padz. Op dit moment maak ik zelfs overdag gebruik van pads. De ene borst lekt erger dan de ander. Ik ga eind deze week naar een lactatiekundige om hopelijk meer info te krijgen over lekkende borsten. Ik ben het namelijk zat dat ik elke dag weer zoveel lek dat ik op moet letten dat het niet te zien is aan mijn kleding.

Hopelijk heb je hier wat aan. Of het bij jou terug komt weet je niet van te voren is gewoon afwachten. Om zeker te weten of het weer gebeurt zou je een keer een t-shirt aan kunnen doen. om te zien of die nat word en om te voorkomen dat je matras erg vies wordt.

Groetjes Jojanneke

Ja dat klinkt wel als lekkende borsten, bij mij is het gewoon een heldere vloeistof. Waarschijnlijk komt het nog wel regelmatig terug. Ik gebruik een soort kort hemdje met zoogcompressen erin. Zo blijven mijn nachthemd en matras tenminste schoon. Nu heb ik het ook alleen 's nachts en niet overdag en ook lang niet elke nacht. Ik weet wel nog van de oudste dat het wel erger werd naar mate het einde van de zwangerschap naderde.

hier nog zo 1 die er last van heeft de ene nacht is het erger dan de andere nachten ik slaap nu met mijn voedings bh aan met zoogcompressen erin .
en ik had het bij de vorige zwangerschap ook heel erg dus had het ook wel verwacht .
het is niet anders .
laat even weten wat die lactatiekundige voor tips heeft .
ben wel benieuwd want ik lig niet echt lekker met een bh aan in bed.
gr evelien

Terug
Bovenaan