Lekkende fles

Ik zit een beetje met het volgende:
Toen wij begonnen met de KV gebruikten wij de Avent-fles. Ik doe de melkpoeder  bij het water in de fles en schudt vervolgens de fles goed tot alles opgelost is.  Echter Jesse kon de brede speen niet goed in zijn mond krijgen. Dus zijn wij overgestapt op een Difrax-fles met smalle speen. Het drinken ging hieruit beter. Echter de dop sluit niet helemaal goed af, dus bij het  maken van de voedin zat de melk  overal. Nu maken wij de voeding in de Avent-fles en gieten dit over in de Difrax-fles.  

Nu moeten we echter over op een grotere fles. En ik was eigenlijk niet van plan om weer twee flessen aan te schaffen. Dus nu had ik een vraagje voor jullie: Welke fles  met smalle speen is zo goed af te  sluiten dat ik de poeder gewoon op kan lossen door te schudden? Ik weet dat je de  melk ook kan roeren, maar  hier heb ik eigenlijk niet zo veel zin in.  En er moet toch wel een fles met smalle speen zijn die wel goed af te sluiten is.

hoi leonie
kijk eens bij etos ofzo naar dodie of bibiflessen.ik heb ook goedkope eigenmerkflessen.met geen van allen heb ik ooit problemen gehad.ja,alleen met de steriliseerfles van difrax,daarvan zuigt boas de speen vacuum.
en het is nu ws telaat,maar als ik een lekkende fles had ging ik er mee terug.met die steriliseerfles had ik eigenlijk ook terug moeten gaan,maarja..
groetjes kari

hier ook eigenmerk van de etos, geen gelek met de flessen, maar ik doe direct in de fles afkolven en geef dat, dus ik weet niet, of het verschil maakt met het aanmaken van de fv.

Hoi,

Ik heb het probleem nooit gehad met de Difrax flessen. Je kunt de voeding ook mengen door de fles tussen je handen te rollen. Misschien helpt dit.

Groetjes

Ik gebruik verschillende flesjes van eigen merken (trekpleister, kruidvat, etos) en heb nooit problemen met lekken. Gewoon de dop er strak opdraaien. Met schudden knijp ik gewoon het gaatje van de speen dicht en klaar. Er zitten ook extra dopafsluiters bij die flesjes, die kan je ook gebruiken als je dat fijner vind.

Ik heb ook een lekkende difrax fles. Ik ben terug gegaan naar de winkel en ze keken me zo raar aan,difrax was het beste en ze hadden nog nooooit klachten gehad! Nou als ik dit hier lees ben ik toch niet de enige. Ik draai de dop heel stevig vast met schudden maar als ik wegga neem ik de voeding in een ander flesje mee want anders ben ik de helft kwijt. Toch maar eens een ander flesje aanschaffen denk ik.
Groetjes Mikkie.

Ook wij hebben een lekkende difrax-fles. Heb al gebeld met de klantenservice van Difrax. Heb een nieuw ventieltje gekregen, maar ook nu lekt hij nog steeds. Voor ons geen difrax flessen meer. Dat geknoei!

Ik ben vanmiddag terug naar de winkel gegaan en heb een nieuwe fles gekocht.
Ik heb hem getest en deze is wel waterdicht.
Krijgen ze nog 1 kans van mij.
Groetjes Mikkie.

Terug
Bovenaan