lekkende luier

Kan iemand mij vertellen hoe dat kan: mijn zoontje (16 wkn) heeft een pamper om en soms als hij heeft geplast dan lekt ie aan de achterkant (als hij ligt natuurlijk) ik snap er niks van.. Wat zit er dan niet goed?
 
Probeer eens een grotere luier. De gewichten die op de pakken staan kloppen vaak niet is mijn ervaring met 2 kleine kinderen.
En helpt dat ook niet, dan zul je misschien op zoeken moeten naar een ander merk dat beter bij je kind past. Bij mijn oudste heb ik zowat ook alle merken geprobeerd tot hij droog bleef.
 
Wij hadden dat probleem ook toen ons zoontje pas geboren was! Wat bleek? De kraamverzorgster had ons nadrukkelijk verteld dat het piemeltje omhoog moest! Ik vond het wel wat vreemd, leek me zo onnatuurlijk, maar allez...zij was de ervaringsdeskundige! En ik iedere keer dat bedje verschonen! Op een gegeven moment dacht ik:"ik kan hem net zo goed geen luier meer aandoen!" Tot ik het aan andere moeders van jongetjes ging vragen en die keken me vreemd aan en zeiden:"piemeltje naar boven?? Nee natuurlijk niet joh! Die moet naar beneden!" En sindsdien nooit meer een nat bedje haha!
 
Ik ben het eens met Laura........je moet niet altijd precies het gewicht op de pak aannemen. Bij voorbeeld is je kind 6 kilo, kan je het beste luiers van 7/8 tot 20 kilo pakken.
 
Hallo,
Ondanks dat we grote luiers gebruiken en verschillende merken hebben geprobeerd is onze zoon nog steeds wel eens nat. Dit is altijd wel 's nachts. Moet wel zeggen dat onze zoon wel veel drinkt en andere voeding krijgt naast zijn flesjes.
Groetjes
 
Terug
Bovenaan