lekkende luiers

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Het onderwerp is al eerder voorbij gekomen maar wellicht heeft iemand een oplossing gevonden? Mijn meisje is smorgens echt altijd doorgelekt! Vooral bij haar beentjes aan de achterkant, ze heeft dan enorm veel geplast en als ze smorgens wakker wordt even poep erover heen...dus iedere dag schone pyama, slaapzak en soms beddengoed. Pffff wasmachine draait overuren! Ik heb al van alles geprobeerd; grotere luier, ander merk (kruidvat, lidl, etos, pampers, huggies), snachts verschonen. Wie heeft DE oplossing gevonden?

Liefs, Marcia mv Puck

Hier was het ook iedere ochtend raak.
Sinds een week verschonen wij Tijs nog een keer voor wij zelf naar bed gaan, rond 22.30 uur. Hij plast 's avonds al vrij veel. Bij ons is hierdoor het probleem opgelost. De luier zit 's ochtends nog wel goed vol, maar alles blijft verder droog.
Ik laat hem  in zijn bedje liggen als ik hem verschoon en doe zo min mogelijk uit. De eerste avond werd hij half wakker, sindsdien slaapt hij gewoon door tijdens het verschonen. Dus hij merkt het niet eens.

Groetjes,
mv Tijs

Hoi

al eens n maatje groter geprobeerd? Sinds wij dat doen hebben wij geen problemen meer. Wij zijn nog steeds blij met de kruidvatluiers maar dan n maatje groter
Succes!

(mn 2e post dus sorry als t dubbel is)

Terug
Bovenaan