Lekkende tepels

<p>Hallo, ik ben nu bijna 32 weken zwanger en vorige week kreeg ik last van lekkende tepels vooral aan een zijde erger als de andere. Nu heb ik wattenschijfjes in de BH gedaan. </p><p>Rond hoeveel weken kregen jullie hier last van? </p><p>Ik voel me er best ongemakkelijk bij.</p>

Ik heb alleen snachts last gehad van vocht uit de tepels. Dat begon al toen ik zo'n 28 weken zwanger was. Later werd het weer minder.
Ik kan je zoogcompressen aanraden ipv wattenschijfjes. De compressen zijn echt gemaakt om vocht op te vangen. Ik vind dat die van Natusan (nursingpads) veel opnemen en niet nat aanvoelen.
Ik geef bv en gebruik overdag deze compressen. Vooral handig als je de borst geeft want de ander lekt altijd iets mee.

Bij mij begon het al bij 22 weken zo ongeveer! Heel bizar. Nu 26 weken, en loop ook maar met zoogcompressen in m'n bh. Die gele vlekken zijn er anders ook erg lastig uit te krijgen.

Ik had het vanaf de 20 weken gewoon zoogccompresse er in en geregeld verschonen werkt het beste... Ben nu zwanger van De 2de en nu 9 weken en nu ook al af en toe.

Ik had t niet, maar zou ook gewoon zoogcompressen gebruiken, want het hoort erbij kennelijk. Kruidvat en etos eigen merk bevallen overigens prima. Ook vaak in de aanbieding.

Terug
Bovenaan