Lekker babbelen

Hallo allemaal

Ik ben hier nieuw en probeer gezellig in contact te komen met vrouwen die een zoontje/dochtertje hebben die hetzelfde leeftijd is als mijn zoon.
Gewoon lekker gezellig babbelen ik ben zelf 22 jaar en mijn zoon is op 22 december 2009 geboren.
Wie wil gezellig met me kletsen over onze ervaringen met onze kinderen.

xxx

Hallo Patsus,

Helaas is er niemand meer actief op dit forum. Mijn zoon Lukas is geboren op 02-12-2009 en ik heb nog een dochter, Jasmijn van 12-02-2008. In het begin ben ik hier nog een klein beetje actief geweest, maar het was hier nooit druk dus ben ik hier ook eigenlijk niet meer te vinden. Heel toevallig keek ik nu even en zag ik je berichtje.
Hier zal je dus ook niet veel kunnen babbelen met andere moeders. Als je het leuk vind mag je me wel opzoeken op hyves (http://apfelstrudi.hyves.nl/). Dan heb je in ieder geval 1 moeder met een kindje van dezelfde leeftijd met wie je kan babbelen.

Liefs Trudi

Ik wil ook graag over mijn tweede kindje praten! Dit forum werkte een tijdje niet zag ik, anders was ik hier wel eerder geweest. Mijn dochter Annemiek is op 25 december geboren, haar grote zus Laura is van 25 maart 2008.

heyhey

Dank je voor jullies reactie jammer dat het hier niet meer zo actief is. rood wit b heb jij ook hyves kunnen we babbbelen en apfelstrudi ik heb je toegevoegd

groetjes patsus

Ik vind het ook leuk om te kletsen, kijken of het hier wat actiever kan worden. Ik kijk wel regelmatig maar er gebeurt niet veel, wel jammer.

Gezellig maar er moet weer leven in de brouwerij komen hahaha!!! en jullie zijn ook allemaal bevallen in december GEZELLIG,'
dank jullie wel voor het reageren op mijn vraag!
Ik zoek gewoon gezellige vrouwen waar ik mee kan kletsen over onze kinderen als jullie dat willen.

Groetjes Susan

Terug
Bovenaan