Lekker babbelen

Hoi allemaal,

Het lijkt me leuk om met wat 'aanstaande' moeders te praten, waarvoor zwanger worden niet vanzelfsprekend is. Misschien vinden jullie het leuk om hier mee te babbelen? Gewoon over dagelijkse dingen en over 'het zwanger worden'. Met hopelijk mooie berichtjes ertussen.

Kzal me gelijk even voorstellen: Ik kom uit Brabant en heb 2 mooie jongens van 3 en 4 jaar. Het zwanger worden was nooit een probleem en was vrij vlot zwanger bij beide keren. Nu we voor een derde wilden gaan, is het allemaal heel anders. Ik heb geen cyclus meer en deze wil ook niet echt aan de gaan komen. Na nu een jaar verder met allemaal diverse onderzoeken in het ziekenhuis waar niks is uitgekomen, ben ik doorgestuurd naar de voortplantingsgeneeskunde en nu gaan de behandelingen starten. Erg benieuwd hoe het allemaal zal gaan.

Ben benieuwd naar jullie verhalen. Hoop dat jullie het leuk vinden om mee te babbelen.

liefs

J

Hey,

welkom op het forum.

Vervelend dat er uit de onderzoeken niets is gekomen. Weet je al welke behandeling je wordt aangeboden?

Zoals je hieronder al leest. We spreken over de behandelingen, de uitkomsten, het verloop in de Medische Malle Molen (MMM) en uiteraard als je overtijd bent, hoe de testuitslag was.

Voel je welkom. Deel je verhaal, wat je wilt delen. Stel vragen. Reageer op anderen? Dan komt het gesprek vanzelf wel denk ik.

liefs,
heleen

Ik ervaar wel dat bij het zwanger worden forum meer wordt geschreven. Hoewel het fijn is om soms acht met lotgenoten dingen te delen.
Wij waren in ronde 19 zwanger van onze eerste. We zitten nu op ronde 25 voor de tweede. Ik ben het meer dan beu om elke ronde teleurgesteld te worden.

We hebben onderzoeken gehad, een matig zaad, lage hormoonwaarden en een korte cyclus bij mij zijn mogelijk van invloed, maar het is niet perse zo dat we niet 'natuurlijk' kunnen zwanger worden.

We hebben 1 IUI met hormonen gehad en nu ligt het om diverse redenen allemaal weer een tijdje stil. Er komt tzt. nog een kijkoperatie aan om te kijken of alles doorgankelijk is en verder max 6 IUI's.

Veel sterkte met de onderzoeken verder. Wie weet dat hormonen je wel kunnen helpen.

Ik schrijf hier niet heel veel, want na zoveel jaar meeschrijven, is het soms ook fijn om een beetje afstand te nemen. Maar ik lees wel even bij en reageer af en toe ;-) En soms is het fijn om een vraag te stellen bij iemand die iets al heeft meegemaakt, of even je hart te luchten.

Wenser

Hallo
bedankt voor jullie reacties
@heleen, ik ben ook actief op een ander forum, maar daar ik zwanger worden eigenlijk vanzelfsprekend. Niet zo leuk als je zelf langer moet wachten. Zoiezo vind ik het momenteel heel moeilijk dat er in m'n omgeving zoveel mensen zwanger zijn. En ik weet dat ik niet mag klagen, want ik heb al 2 kindjes... Maar als je zelf wilt, wil je het liefste gisteren al. Dit jaar heeft me in ieder geval al veel geleerd...

@wenser. Poeh pittig hoor!! Wat fijn dat je een kindje hebt. Hoe oud is hij/zij nu? Hormonen zijn hier goed. Ik heb geen eisprong, geen cyclus. Wellicht is dit met een kuurtje clomid op te lossen? WE zullen het zien wat de artsen van plan zijn. Het zaad van m'n man lijkt me goed.. maar ook daar willen ze naar gaan kijken. Vrijdag mogen we weer.....

Sterkte vrijdag! Raar he, als hormonen goed zijn en dan toch geen cyclus. Ik heb wel gehoord dat Clomid het soms heel goed doet.

Mijn kindje is nu 2 jr, 8 mnd. En die van jou?
gr.
Wenser

Terug
Bovenaan