lekker badderen

Dit weekend voor Tess een stoeltje gekocht voor in het bad. Moest natuurlijk even uitgeprobeerd worden. Ondersteund door een paar handdoeken ging dit prima.
Op deze manier kan ze lekker met haar grote broer in bad.

nick vondt het prachtig, hij was heel voorzichtig zijn zusje aan het wassen. Op zulke momenten ben ik zo gelukkig. Jullie begrijpen vast wat ik bedoel.

Groetjes sandra

ooooh wat een lekker honneponnetje!!
Ik wou dat wij een bad hadden.

We gaan 16 april lekker een midweekje naar centerparcs, met the hole familie.
En verheug me er nu al op lekker badderen met me meisie hihihihi.

Ben jalours hoor

Groetjes Sabina Mama van Joëlla.

hoe oud is Tess nu? ik heb nl ook zo'n badjedingetje gekregen, maar leg haar iedere keer nog neer in bad, omdat ze het spetteren zo'n pret vind... maar goed, rechtop zitten kan ze weer een heleboel nieuwe dingen ontdekken.

Vind het altijd erg moeilijk wanneer wat te doen en om niet te snel te willen. Rêve is nogal een fanatiek meisje dat al een hele tijd zelf rechtop wil zitten enzo, maar het schijnt nog niet zo goed te zijn voor de heupjes.... lastig!!! je legt een kind toch niet plat die graag wil zitten, worden ze zo drietig van he?!

mama van Rêve

Tess is vorige week een half jaar geworden en kan echt nog niet alleen zitten. Maar ik heb twee grote handdoeken opgerold en erbij in gedaan zodat ze meer steum heeft. Ze heeft er ook maar 10 minuutjes ingezeten. Ik vindt het gewoon leuk dat ze dan samen met haar broer in bad kan. Ze hadden echt lol samen.

Gr sandra

Terug
Bovenaan