Lekker bewegen

Hoi, zo bijzonder is het, het voelen van je baby. Is bijna verslavend. Ga savonds eerder naar bed, zodat ik nog even kan genieten van ons kindje.
Vandaag al om 7.00 uur wakker en mijn kindje ook. Was lekker aan het koppeltje duikelen volgens mij. Zo'n gevoel van vlinders in mijn buik (snap nu wat mensen bedoelen) en dan het schoppen. Zijn nu nog lichte schopjes. Maar ben bang dat straks minder leuk gaat worden. Kan nu al schoppen tegen mijn blaas.
Maar nu vind ik het allemaal nog erg leuk en geniet er ook onwijs van.
Was vrijdag naar de jonge gezinnenbeurs geweest en na die tijd voelde ik het minder. Ik maakte mij al helemaal zorgen, maar gister avond was het er weer.

Kortom heel bijzonder allemaal. Zo vergeet ik even alle lichamelijke klachten.

x yvonne

Het varieert nog heel erg bij mij. De ene dag weet ik niet wat me overkomt in mijn buik en de andere dag is madame in chillmodus denk ik :)
Ik probeer er niet te veel aanstoot aan te geven als ik niets voel en probeer extra te genieten als ik wel wat voel.
Paps kan het nog niet voelen, maar we zagen met de echo dat ze nog aardig achterin ligt, dus gek is dat niet. We halen de schade nog wel in denk ik zo ;)

Geniet ze allemaal!

Hier ook een druktemaker. Af en toe gaat t heel hard haha. Zeg ook steeds dat er een heel wk gevoetbald wordt met mijn blaas. Ik voel t ook echt overal soms op twee plaatsen tegelijk maar ik vind t erg leuk. Manlief heeft t ook al gevoeld en mijn zoon wil ook zo graag maar die heeft tot nu toe steeds pech helaas.

xx

oooh heerlijk is het, bij min 1e zat de placenta vooraan en dus was het lastig voelen maar nu! direct achter de navel en schopt ook lekker als mijn kleine meid haar koppie op mijnbuik heeft liggen

dat gaan leuke tijden worden!

Terug
Bovenaan