lekker buiten in de sneeuw!!

A

Anoniem

Guest
hi wij waren vanmorgen al vroeg in de weer voor de booodschappen en djaimy vond de sneeuw toch wel erg leuk om in te lopen!!

hij wilde gewoon niet mee naar binnen.
inmiddles is de sneeuw hier alweer   helemaal weg. hopelijk valt er nog meer dan kunnen we sleeen (al moeten we die dan nog wel even halen.)

groetjes angela.

Leuk hè! Daantje vindt het ook helemaal te gek  ! Ze grijpt de hele tijd met haar handjes naar boven,hi,hi,hi. Alleen blijft bij ons de sneeuw helaas niet liggen....
Hele leuke foto's trouwens!!!

Groetjes, Linda

Leuke foto's! Wij wonen helemaal in het zuiden en daar sneeuwt het bijna nooit. Het lijkt mij ook zo leuk. Lekker sleeen. Nu is het hier van die gure natte sneeuw die met geen mogelijkheid blijft liggen. Alleen maar lastig eigenlijk!
Gelukkig hebben jullie er wel van kunnen genieten. Dit zijn trouwens ook leuke foto's om een kerstkaart van te laten maken. Lekker winters!

Groetjes Babybelle

Mooie foto's! En leuk dat hij er zo van genoten heeft.
Hier bleef het ook niet echt goed liggen en was het meer natte sneeuw en hagel. Sarah vond het wel erg leuk om naar te kijken. Maar dan van binnen af, van achter het raam. Wij hebben een erker met een hele brede vensterbank en daar wou ze steeds op en dan zei ze heel schattig "sneeuw".

Ik hoop ook wel op een beetje echte sneeuw, lijkt me gewoon leuk om daarin rond te stappen met haar. Ben benieuwd...

groetjes,
Tamar

hoi hoi

ook hier was er vanmorgen sneeuw

en Ryan vond het ook wel leuk totdat alle vlokken in zijn gezicht kwamen

brrr dat was een beetje te koud

groetjes moekje

Wat leuk!! Hier bleef het niet liggen, misschien morgen wel.

groetjes Maris

Hoi hoi,

wat een heerlijk mooie foto's zeg!! Helaas bleef het hier ook niet liggen. Ja, het blijft nu liggen, maar Dylano ligt op bed. Zal je altijd zien.

Hij heeft wel naar buiten gekeken vanmiddag (natte sneeuw), en vond het wel mooi.

Liefs Debby.

Wauw hey, wat een sneeuwpret! Hier bleef het helaas niet liggen, hopelijk vanacht/morgen wel, kunnen we lekker sleeen!

x Miranda

Terug
Bovenaan