lekker chillen (foto)

zow...ff weer tijd voor een berichie....

alles gaat hier zn gangetje....alleen Yoëll peuterpubert momenteel heeeeeel eerrrugggg behalve op school.....grmpppffff hahahaha....voor de rest is ie een hele lieve grote broer voor zn zussie.....

en Linsey doet het uitstekend alleen heeft ze het dag en nachtritme nog steeds niet helemaal oke....vanaf 3 uur valt ze in slaap na dr huiluurtje die ook midden in de nacht valt....

dus deze mama heeft geen puf whahaha maar lees nog wel steeds mee hoor......

maar wie heeft tips om het dag/nachtritme te veranderen????

Liefs Denise mv Yoëll en Linsey.....

Aahhh, wat lief. Handig hè, zo'n lounge-kussen. Fijn dat het zo goed gaat met Linsey. Lynn sliep met 6 weken door, maar kreeg flesvoeding. Ze kreeg altijd Friso Standaard en de laatste fles Friso Extra. Bij Dean werkte dit ook. Maar ieder kind is anders hoor. Komt vanzelf! Gaat het met jezelf ook goed?

Groetjes,
Nelly

Jaah, op deze foto kijkt ze ook zo!!! Wat lief!

Tja, dat dag-nachtritme..
Overdag zoveel mogelijk laten slapen met gordijnen open en niet extra zachtjes doen?
's Nachts alleen een klein lampje aandoen, zachtjes praten en niet te gezellig maken?

Het komt echt goed, maar pfffff, wat zal je moe zijn he?

Sterkte ermee, maar het is een mooi plaatje!

Groetjes
Susan

och wat een lieve foto !
dat haarbandje wat wijs.. hihi

en dat dag en nachtritme .. lastig is dat he?
maar echt tips heb ik niet.
inderdaad overdag niet te stil zijn en niet te donker maken..
en snachts inderdaad niet te gezellig en te veel licht maken.
Dat hielp bij Annique wel altijd..

Nou succes ermee en dan heeft ze dat ritme snel genoeg in de gaten.
Hoop dat je snel weer wat uitgerust bent.
liefs sandra

Relaxte foto, man! hahaha!
Mooi hoor!

Veel succes met haar dag/nachtritme (ohw wat lijkt me dat lastig; Julian sliep vanaf het begin al door snachts - ik moest hem wakker maken zeiden ze, ja daaag!). En anders overdag maar mee chillen met de kids hoor!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan