lekker dagje.......niet dus

A

Anoniem

Guest
Het begon al vanacht, Tess begon om 24.00 te huilen en dit heeft ze vol gehouden tot ongeveer 03.00 uur. Volgens mij heeft ze last van de tandjes.
Tegen 04.00 (net een uurtje geslapen dus) wordt nick wakker met koors en een zere buik, bij ons in bed gelegd en gelukkig nog twee uurtjes kunnen slapen.
Vandaag cursus gehad waar ik met moeite mijn ogen kon openhouden, kom om 15.00 thuis met een gigantische zere kop (heb ik altij bij een cursus) denk ik ik ga lekker even op het forum neuzen. Wat blijkt de computer doet het nu echt niet meer (had de hele week al de kuren).

Dus de laptop van de buurman even opgehaald, toch fijn zo'n buurman

Maar al met al dus een erg fijn dagje gehad

Liefs sandra

Dan heb je inderdaad een echte pechdag Gelukkig is het al avond, dus bijna morgen, er is nog hoop voor je..............groetjes Wendy

Altijd fijn van die dagen!! Hoe is het nu met Nick en Tess?

lief dat je er naar vraagt, marieke

Tess is erg jengelig, ik denk last van tanden en Nick heeft koorts (39.8) en die ligt nu lekker te slapen. Dus ik hoop dat ze ons aankomende nacht ook een beetje slaap gunnen, moet namelijk morgen de hele dag werken.

Liefs Tess

Hoop dat je wat kan slapen vannacht en dat je kids snel weer opknappen!

En morgen werken, als t niet gaat, gaat t niet hoor! Jij bent er ook nog!

Liefs Jenneke mv Ivar

Hè bah!
Vreselijk als je zo'n k*tdag hebt...
Hopelijk slaap je vannacht weer beter en ziet het er morgen weer heel anders uit!
Groetjes Tanja

Echt een baaldag   Hopelijk vannacht en morgen meer geluk. Beterschap voor de kids!
Groetjes mv Thom (die overigens de slaap niet kan vatten, waarschijnlijk ook last van doorkomende tandjes, hoop dat we allemaal genoeg nachtrust krijgen..)

voor jou Sandra, ik hoop dat je kids snel opknappen en dat je je slaap kunt inhalen!

Groetjes van Cissy en Fabio

Terug
Bovenaan