Lekker dagje vrij

Hoi meiden,

Vandaag waren mijn mannetje en ik lekker allebei een dagje vrij. Niks moet alles mag. En dus ook nog even geklust ;-). Maar ik zag dat ik naderhand wat rozig bloed verloor, best wel ff schrikken dus. Het was ook zo weer weg hoor. Zou het met mijn eisprong te maken hebben? Eigenlijk verwacht ik die pas rond aanstaande dinsdag. Of zou ik dan toch zwanger zijn (gemaakt)? Van dit soort dingen krijg ik altijd weer een beetje hoop, waarschijnlijk onterecht, maar toch.
Mijn vorige menstruatie was wel precies op tijd, dus misschien is mijn lichaam er toch weer klaar voor! Hopen jullie met me mee?

Liefs van Anna

Hallo Anna,

Lekker zo'n dagje vrij, wij hebben vanavond vrij dat is al heel bijzonder in ons drukke leven, ha ha....
Wij kunnen niet klussen, ben vandaag ongi geworden maar dat had jij al gelezen want je had gereageerd. Maar ik heb totaal geen antwoord op je vraag kan je dus echt niet helpen. Wat ik wel heel erg heb en dat zul jij ook wel denken "kon je maar door je lichaam heen kijken en observeren wat er allemaal gebeurt" dat bespaart heel spanning en onzekerheid. Maar in ieder geval heel veel succes en klus nog maar een paar keer de komende dagen dan is het altijd goed toch????
Liefs van Biate

Hoi Anna,

een beetje bloedverlies een paar dagen na de eisprong zou kunnen duiden op een innestelingsbloeding maar dit lijkt me nu een beetje te vroeg. Ik wil je niet een rotgevoel geven hoor maar ik zou niet teveel erbij stil staan dat het van een zwangerschap komt.. maar, we duimen natuurlijk wel voor je!!

Terug
Bovenaan